menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز

اجرای نمایش طنز اجتماعی «شکم‌گنده» در ساوه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از اجرای نمایش طنز اجتماعی «شکم‌گنده» از نهم دی ماه در این شهر خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، حسین محمودی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طنز اجتماعی شکم گنده با موضوع اعتیاد از ۹ دی ماه به مدت ۱۵ روز در سالن ارشاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه به روی صحنه خواهد رفت.

وی تصریح کرد: این نمایش که مهدی ذره کارگردانی آن را بر عهده دارد، پدیده شوم اعتیاد و عواقب آن را در قالب طنز اجتماعی به تصویر می‌کشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با بیان اینکه اجرای نمایش با موضوع اعتیاد و با هدف آگاهی بخشی به خانواده‌ها و جوانان یکی از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای پیشگیری از پدیده خانمان‌سوز اعتیاد به شمار می‌رود، ادامه داد: این نمایش‌ها با هدف ترویج فرهنگ مبارزه با مواد مخدر و آشنایی عموم با مضرات بلای خانمان سوز اعتیاد به مواد مخدر اجرا می‌شوند.

محمودی‌فر تاکید کرد: امروزه زبان هنر مهم‌ترین زبان برای پیشگیری از معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد است که به منظور آگاه کردن جوانان از خطرات و مضرات اعتیاد باید از این ابزار استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات اجتماعی در جامعه از جمله اعتیاد در بین نسل‌ جوان باید آموزش‌های لازم در امر پیشگیری اعتیاد را از طریق برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند فیلم، تئاتر و رسانه به جوانان منتقل کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر