menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اجرای زنده کاریکاتور با موضوع «کودک و رسانه» در قزوین برگزار شد

اجرای زنده کاریکاتور با موضوع «کودک و رسانه» با حضور ابوالفضل محترمی در قزوین برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، اجرای زنده کاریکاتور با موضوع «کودک و رسانه» روز سه شنبله با حضور ابوالفضل محترمی در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین برگزار شد.

در این ورکشاپ ۵۰ عضو خانه کاریکاتور زیر نظر؛ ابوالفضل محترمی «کاریکاتوریست و تصویرساز» به نقش رسانه‌های جمعی «با تاکید بر تلویزیون» در الگوپذیری کودکان و تاثیرات مثبت و پیامدهای منفی وابستگی کودکان به تلویزیون پرداختند.

علی هوشمند، رئیس حوزه هنری قزوین در این باره گفت: با توجه به گسترش شبکه های مجازی و سهل الوصول شدن شبکه های بیگانه، خانواده ها از تاثیر منفی رسانه ها بر فرزندانشان نگران هستند، چراکه رسانه آن چنان قدرتی دارد که مقابله با آن نیازمند برنامه ریزی های دقیق، هدفمند و صرف هزینه های فراوان است.

وی افزود: همانگونه که شنیدن موسیقی مناسب و فاخر مفرح و خوب است می توان کودک را از شنیدن اشعار موهن و مستهجن باز داشت، رسانه می تواند وسیله ای برای آموزش، تهذیب اخلاق، تفریح و سرگرمی های مفید و می تواند منشاء خطرات فراوانی نیز باشد. این مسوول فرهنگی یادآور شد: ما در این ورکشاپ تلاش کرده ایم گوشه ای از واقعیت ها را در قالب طنز تصویری به مخاطبان نشان دهیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر