menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور

اجرای زنده کاریکاتور با موضوع دفاع مقدس

به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری قزوین، اجرای زنده کاریکاتور با موضوع دفاع مقدس با حضور جمعی از هنرمندان، پیش کسوتان و دانشجویان هنر دانشگاه‌های قزوین ظهر روز ۸ مهرماه در نگارخانه مهر این مرکز برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، در این اجرای زنده سه ساعته علی کاظم لو –مدرس طراحی- به بیان تاریخ طنز در قزوین پرداخته، گفت: قزوین زادگاه طنز پردازانی چون: عبید زاکانی و علامه دهخدا است، جا دارد با توجه به وجود دانشکده‌های مختلف و فارغ التحصیلان هنر در زمینه طنز تصویری (کاریکاتور) نیز گام‌های اساسی برداشته شود.

وی افزود: دفاع مقدس ظرفیتی است که برای پرداختن به آن می‌توان در قالب‌های مختلف خصوصا طنز به آن پرداخت، در این زمینه طرح‌ها و ایده‌های جذابی وجود دارد که باید در قالب خود به بهترین شکل ممکن طراحی و ارائه شود. وی وجود طرح‌های بدیع و نو در این زمینه را مهم دانسته یادآور شد: از نظر اهل فن، طرح و ایده در کاریکاتور جایگاه مهم تری از خود اجرا دارد که باید برای پرورش و پختگی طرح در قالب اجراهای زنده (ورک شاپ) و نشست‌های تخصصی برنامه‌های متنوعی با حضور استادان این رشته برگزار کرد.
در این کارگاه ۴۰ اثر از ۴۰ هنرمند در زمینه دفاع مقدس، جنبش‌های بیداری و پایداری خلق و ارائه شد. در پایان نیز با حضور: «حسین زارع‌پور»، «حسین یعقوبیان» – پیش کشوتان نقاشی- «علی کاظم لو» از ۱۰ اثر برگزیده تقدیر به عمل آمد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر