menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

استند آپ کمدی اصفهان

اجرای برگزیدگان مرحله اول جشنواره استند آپ کمدی اصفهان

برگزیدگان مرحله اول جشنواره استندآپ کمدی تا ۲۹ اردیبهشت ماه در کتابخانه مرکزی به اجرای حضوری برنامه می پردازند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نخستین جشنواره “استندآپ کمدی” با رویکرد شناسایی و معرفی چهره‌های ویژه این حوزه و استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهر اصفهان در حوزه طنز، از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برنامه ریزی و اجرا شد.
این جشنواره که توجه به استعدادهای حوزه طنز کشور و شناسایی چهره‌های مختلف در این حوزه را در دستور کار خود قرار داده، با استقبال مردم از سراسر اصفهان کار خود را آغاز کرد.

استند آپ کمدی اصفهان

هر یک از علاقه مندان به استندآپ کمدی با ارائه کلیپ تصویری خود به دبیرخانه جشنواره در این فراخوان شرکت کردند که پس از بررسی داوران تعداد ۳۵ اثر به مرحله دوم راه یافتند.
پذیرفته شدگان مرحله اول در بخش دوم این جشنواره از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ در محل سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی به اجرای حضوری می پردازند که پس از اعلام نظر از سوی داوران رضا ساکی، امیر کربلایی زاده و محسن دلیران نفرات برگزیده تعیین خواهند شد.
همچنین مردم در این برنامه با استفاده از سامانه پیامک، برترین‌ها را انتخاب می‌کنند که با استفاده از رأی مردمی و نظر داوران، برترین افراد انتخاب شده و در مراسم اختتامیه جشنواره “استندآپ کمدی” در تاریخ ۳۰ اردیبهشت معرفی می شوند.
علاقه مندان برای تماشای اجرای هر یک از کمدین های اصفهانی می توانند به محل کتابخانه مرکزی واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر