menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

داریوش کاردان

اجرای اولین شب شعر طنز “در حلقه رندان” سال ۹۵ توسط داریوش کاردان

داریوش کاردان، مجری و مهمان برنامه «در حلقه رندان» در سال‌های گذشته، دوباره در سال ۱۳۹۵ به اجرای برنامه در حلقه رندان می‌پردازد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، داریوش کاردان بازیگر و طنزپرداز کشورمان مهیا شدن زیرساخت‌های لازم و ارتباط مؤثر مسئولان فرهنگی و هنری با طنزپردازان کشور را یکی از لازمه های فعالیت برنامه های طنزی مانند «در حلقه رندان» در کشور دانست و گفت: طنز همیشه با نقد روبه‌رو بوده است و این موضوع نه تنها به مزاج بعضی از مسئولان کشور خوش نمی آید بلکه مردم عادی نیز در محاوره های شخصی خودشان جنبۀ شنیدن مطالب طنز را ندارند.

وی ادامه داد: البته بعضی از طنز پردازان کشورمان نیز با غرض ورزی و به‌ دور از نقد منصفانه سعی دارند تا با زبان طنز به تخریب سوژه مورد نظر خود بپردازند که این موضوع نیز کار درستی نیست و باید این ارتباط میان طنزپردازان و جامعه هدف رابطه ای منصفانه و نه از روی غرض باشد.

داریوش کاردان

مجری برنامه تلویزیونی «صندلی داغ» در خصوص کارکردهای طنز و تصورات غلطی که به ناگاه در این باره وجود دارد نیز عنوان کرد: مطرح کردن مسائل و مشکلات روز جامعه و اعتراض با زبان صریح ولی منصفانه همیشه یکی از مواردی است که طنزپرداز باید به آن بپردازد و در این راه باید قدرت تحمل مردم را هم بالا برد و این جز با برنامه سازی ها و تغییر نگرش مردم و مسئولان به طنز میسر نمی شود.

کارگردان برنامه تلویزیونی «نوروز ۷۵» درخصوص اجرای مجدد خود در برنامه طنز «در حلقه رندان» گفت: این برنامه که یکی از برنامه های خوب طنز کشور است باید سعی کند تا متفاوت با برنامه های طنز صدا و سیما به اجرای برنامه بپردازد و با توجه به اینکه از محدودیت های بسیار رسانه ملی هم در این‌گونه محافل کمتر وجود دارد، سعی کنیم تا با حمایت مسئولان این نهاد فرهنگی آن را به سمت یک فضای طنز فاخر و سالم سوق دهیم.

گفتنی است، نخستین شب شعر طنز «در حلقه رندان» درسال ۹۵ با حضور شاعران طنزپرداز، امروز، یک‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر