menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اثر رزم حسینی

اثر کارتونیست کرمانی در کاتالوگ دومین جشنواره کارتون کرواسی

اثر محمدصالح رزم‌حسینی، هنرمند کارتونیست کرمانی در کاتالوگ دومین جشنواره بین‌المللی کارتون کشور کرواسی منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، دومین جشنواره بین‌المللی کارتون کرواسی، کاتالوگ آثار برتر خود را منتشر کرده است که در آن، اثری از این کارتونیست هم دیده می‌شود.

براساس این گزارش، دومین جشنواره بین‌المللی کارتون کرواسی با موضوع «فرهنگ» برگزار شد که در این میان آثاری از محمدصالح رزم‌حسینی، مهدی عزیزی، اسماعیل بابایی، محبوبه پاکدل و محمود برخورداری از ایران در کاتالوگ نهایی جشنواره به چشم می‌خورد.

با چاپ این اثر رزم‌حسینی در کاتالوگ جشنواره کرواسی، مجموع آثاری که از این هنرمند کرمانی در کاتالوگ‌های خارجی چاپ شده است، به ۶۷ اثر رسیده است.

محمدصالح رزم‌حسینی، متولد ۱۳۵۸ در کرمان است که تاکنون در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده یا آثارش در کتاب جشنواره‌های داخلی و خارجی منتشر شده است.

رزم‌حسینی تاکنون، در جشنواره‌های مطرح ایتالیا، چین، کرواسی، کره جنوبی، روسیه و ترکیه شرکت داشته و رتبه‌های برتر را صاحب شده و هم‌چنین دیپلم‌های افتخار متعددی در جشنواره‌های بین‌المللی کارتون از جمله جشنواره‌های کره جنوبی، اوکراین، کرواسی، بلغارستان و ده‌ها کشور دیگر کسب کرده است.

چاپ آثار رزم‌حسینی در کاتالوگ‌های متعدد خارجی که اکنون تعداد آن به ۶۷ اثر در ۶۷ کاتالوگ رسیده است، نیز از دیگر موفقیت‌های او بوده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر