menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اثر مهدی مرادی در نخستین همایش گرافیک و کاریکاتور آب و تراب برگزیده شد

اثر مهدی مرادی هنرمند زنجانی در نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب برگزیده شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، اثر مهدی مرادی هنرمند زنجانی در نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب برگزیده شد.

دبیر اجرایی گرافیک کاریکاتور آب و تراب در این زمینه اظهار کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، ۴۳۵ اثر به دبیرخانه نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب ارسال شد.
حمیدرضا صالحیه با اعلام این خبر گفت: استقبال هنرمندان کاریکاتوریست بسیار عالی بوده به این شکل که در بخش کاریکاتور ۲۱۲ اثر به دبیرخانه رسیده است.
وی خاطر نشان کرد: در بخش پوستر نیز ۱۹۹ اثر از هنرمندان گرافیست سراسر کشور به دبیرخانه همایش ملی آب و تراب ارسال شده است
دبیر اجرایی گرافیک کاریکاتور آب و تراب تصریح کرد: بیشترین آثار ارسالی از استان تهران با ۸۲ اثر در بخش‌های مختلف بوده است، پس از آن مشهد با ۴۱ اثر، اصفهان ۴۰ اثر و استان‌های یزد و کرمانشاه نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

دبیرخانه همایش اسامی هنرمندانی که آثارشان در بخش پوستر نخستین همایش ملی گرافیک و کاریکاتور آب و تراب به نمایش گذاشته خواهد شد را به شرح زیر اعلام کرد.
اعظم اکبرپور تهران، زهرا شریفی اصفهان، امین اکبرنژاد ارومیه، سمیه سلطان‌علیان سمنان، مهدی مرادی زنجان، ابوالفضل احمدی یزد، علی سماکوش مازندران، محسن حاجی حسینی یزد، محمد سلطانی یزد، مهران پندار هرمزگان، محمد ربیعی اراک، مهدی طایفی یزد، نوید طالبی اردبیل، رامین بابایی آذربایجان شرقی، فائزه رضوی یزد و مهدی حفیظی اردکانی یزد منتخبان این بخش هستند.
انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر