menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمد صالح رزم حسینی

اثر کارتونیست کرمانی در کاتالوگ نمایشگاه بین‌المللی طنز گرافیکی اسپانیا

اثر کارتونیست حوزه هنری کرمان در کاتالوگ نمایشگاه بین‌المللی طنز گرافیکی اسپانیا منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه طنز گرافیکی Humoràlia که در اسپانیا برگزار می‌شود، کاتالوگ آثار برتر را منتشر کرده که اثری از محمدصالح رزم‌حسینی، کارتونیست کرمانی، در این کاتالوگ دیده می‌شود.

محمد صالح رزم حسینی

براساس این گزارش، فراخوان نمایشگاه طنز گرافیکی یادشده با موضوع «حقوق بشر، جهان ما، کرامت ما و آینده‌ ما» منتشر شد و پس از دریافت ۳۵۹ اثر از ۵۱ کشور، کمیته‌ انتخاب آثار ۵۰ اثر را برای نمایشگاه، فروشگاه‌های مجازی و کاتالوگ انتخاب کرده است که کارتون رزم‌حسینی هم در صفحه‌ ۳۳ این کاتالوگ بین‌المللی چاپ شده است. همچنین در این کاتالوگ، آثار سپیده انجم‌روز، یلدا هاشمی‌نژاد، داوود کمالی، امیر سهیلی، سحر ناصری، عاطفه یاریان، محمدباقر رنجبر، اسماعیل بابایی و داوود هوشمند، از هنرمندان دیگر استان‌های کشورمان نیز به چاپ رسیده است.

محمدصالح رزم‌حسینی متولد ۱۳۵۸ در کرمان است که تاکنون در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی موفق به دریافت جایزه شده یا آثارش در کتاب جشنواره‌های داخلی و خارجی منتشر شده است. کاتالوگ نمایشگاه طنز گرافیکی Humoràlia شصت‌وسومین کاتالوگ خارجی است که اثری از این هنرمند کرمانی در آن انتشار یافته است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر