menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سعید بیابانکی

اتفاقات طنز آمیز زندگی سعید بیابانکی در کتاب «لبخندهای مستند» منتشر می شود

سعید بیابانكی سه اثر خود با عناوین «یلدا»، «لبخندهای مستند» و «سنگچین» را برای چاپ به انتشارات سوره مهر سپرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، بیابانكی درباره این آثار گفت: «یلدا» 40 عنوان شعر كلاسیك در قالب‌های غزل، چهارپاره، ترانه و 15 شعر سپید را در خود دارد.
بیابانكی درباره موضوع اشعار این كتاب اظهار كرد: موضوع شعرهای این مجموعه عاشقانه، اجتماعی و آیینی است كه در دو بخش شعرهای سپید و كلاسیك دسته بندی شده‌اند.

سعید بیابانکی

سعید بیابانکی

این منتقد ادبی درباره «لبخندهای مستند» گفت: این كتاب مجموعه‌ای از 60 قطعه نثر است كه با حال و هوایی طنز نوشته شده است. وی افزود: نثرهای این كتاب مربوط به اتفاقات طنزآمیزی است كه برای خودم افتاده بود و پیش از این تعدادی از آن ها را در اینترنت منتشر كرده بودم كه با توجه به استقبال فراوان از آن‌ها، تصمیم گرفتم این نثرها را در قالب یك مجلد منتشر سازم.
بیابانكی همچنین درباره سومین كتاب گفت: «سنگچین» مجموعه شعری است كه پیش از این چاپ شده بود و قرار است از این پس توسط سوره مهر منتشر شود. وی افزود: بیشتر اشعار این كتاب در قالب چهارپاره است كه موضوع عاشقانه، اجتماعی و آیینی دارد. این كتاب در حالی كه جایزه هشتمین دوره جایزه كتاب فصل را از آن خود كرده بود، نامزدی قلم زرین و كتاب سال نیز از دیگر افتخارات آن است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر