menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آیین اختتامیه جشنواره ادبی “رقص سقوط” در اصفهان برگزار می شود

آیین اختتامیه جشنواره ادبی” رقص سقوط” با موضوع هجو آل سعود از سوی مدیریت ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی ۱۶ و ۱۷ شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیر ویژه برنامه های شهری با بیان این مطلب گفت: فراخوان این جشنواره به ارسال اشعار با موضوع هجو آل سعود، تروریسم و جریان های مرتجع منطقه در قالب طنز اختصاص یافت که ۲۵۰ اثر از شهرهای مختلف و چهره های سرشناس و مطرح طنز کشور به این جشنواره رسید.

سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: مدیریت ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری مرکز آفرینش های ادبی قلمستان به برگزاری جشنواره ادبی” رقص سقوط” اقدام کرد که در همین راستا آیین اختتامیه آن با حضور ناصر فیض، سعید بیابانکی و اسماعیل امینی و همچنین شاعران و هنرمندان برجسته کشوری برگزار می شود.
وی افزود: داوری آثار شامل تمامی قالب های شعری بود و محدودیتی در قالب اشعار وجود نداشت که سعید بیابانکی، اسماعیل امینی و ناصر فیض از چهره های سرشناس و مطرح در حوزه ادبیات و طنز به عنوان داوران این جشنواره انتخاب و معرفی شدند و به بررسی آثار پرداختند.
مدیر ویژه برنامه های شهری سازمان فرهنگی تفریحی خاطرنشان کرد: آیین اختتامیه جشنواره ادبی “رقص سقوط” با موضوع هجو آل سعود روز پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ شهریورماه ساعت ۲۰ در تالار ادب واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر