menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دفتر خاطرات حیوانات علیرضا غفاری

آیا می دانید حیوانات هم دفتر خاطرات دارند؟!

چاپ دوم کتاب «دفتر خاطرات حیوانات» نوشته علیرضا غفاری توسط سوره مهر منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، کتاب «دفتر خاطرات حیوانات» مجموعه طنز مینی‌مالیستی علیرضا غفاری است که از زبان حیوانات با توجه به نگاه آنها به دنیای انسانها نقل و نوشته شده است.دفتر خاطرات حیوانات علیرضا غفاری

علیرضا غفاری در این کتاب نشان می‌دهد که حیوانات نیز می‌توانند دست به قلم شده و از خاطراتشان بگویند. در این کتاب که داستانی طنزگونه دارد، خواننده با دنیا و دیدگاه حیوانات آشنا می‌شود و با دید آن‌ها به جهان پیرامون خود می‌نگرد.

علیرضا غفاری نویسنده اثر در تشریح این کتاب گفت: این مجموعه که حاصل فعالیت ده ساله من است، دارای یک فضای انتزاعی است که از زبان حیوانات نوشته شده است.

غفاری هدف از نگارش این کتاب را یادآوری حقوق پایمال شده انسان امروزی دانسته و افزود: سعی کردم با زمان زیادی که برای ویراستاری داستان‌ها گذاشتم سمت و سوی کتاب را علاوه بر آسان‌خوانی به زبان طنز نزدیک کنم تا از این طریق مخاطب با خوانش این کتاب ناخواسته لبخند پنهانی بر روی لبش ظاهر شود.

وی در ادامه توجه به تاریخ و فضای وقوع داستان‌ها را از جمله مباحث فانتزی کتاب توصیف کرد و در این باره گفت: «دفتر خاطرات حیوانات» تجربه‌ای نو و بدیع است که خواننده را با دنیایی تازه آشنا می‌کند. اگر پیش از این انسانها با نگارش خاطرات خود، تجربیات گذشته شامل کامیابی و ناکامی‌ها را مقابل چشمان دیگران می‌آوردند، حالا با انتشار کتاب، این حیوانات هستند که دست به قلم شده‌اند.

غفاری در مقدمه کتابش اینگونه نوشته است: در میان انبوه درختان جنگل و درست در میانه آن کتابخانه بسیار بزرگ، مجهز، مدرن و استثنایی وجود دارد که تمام کتاب‌های منحصر به فرد آن به صورت حیرت‌انگیزی روی برگ درختان نگارش یافته و بخش اعظم آن را تشکیل می‌دهد…

لازم به ذکر است چاپ دوم کتاب«دفتر خاطرات حیوانات» در 96 صفحه، قطع رقعی و در شمارگان 2 هزار و 500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر