menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سعیده موسوی زاده جزایری

آلبوم «شب چره» با صدای خاله خانباجی منتشر شد

آلبوم «شب چره» در ژانر صدای شاعر با گویش محلی مشهدی و با اشعار و خوانش سعیده (فاطمه) موسوی زاده در۱۲ تراک (شیار) منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «شب چره» از تولیدات موسسه راوی آذرکیمیا در ژانر صدای شاعر با گویش محلی مشهدی به عنوان اولین لوح رسمی منتشرشده با لهجه مشهدی با اشعار و خوانش سعیده (فاطمه) موسوی زاده در۱۲ تراک (شیار) منتشر شد.

سعیده موسوی‌زاده از نوجوانی به شعرهای صایب تبریزی و گلستان سعدی علاقمند شد و سپس به غزلیات مولانا.از ۱۳۶۳ به تقلید از شعرهای مطنطن مولوی چیزهایی نوشت. وارد دانشگاه شهید بهشتی شد و فلسفه خواند. در دوره ای بانام مستعار «خاله خانباجی» نثرهای طنز مشهدی مینوشت و از شاگردان مسلم زنده یاد استاد محمد قهرمان محسوب میگردد.

اینک جدای از شعر و شاعری و طنزپردازی اهل تالیف کتاب برای کودکان است که نمونه‌هایی توسط سوره مهر چاپ شده است.

«شب چره» متشکل از دو تار و دایره نوازی و خوانندگی محسن تقی نژاد و نی, قوشمه و سرنانوازی یاسر نوازنده گرجی و پیانو الکترونیک پدرام کشتکار است.

آلبوم صدای شاعر مشهدی شب چره به مدیریت تولید رضا مهدوی از سوی موسسه راوی آذر کیمیا و ضبط مسترینگ استودیو افق مهر پدرام کشتکار و طراحی گرافیک وحید عباسی از امروز توسط پخش‌های موسیقی جوان, هنرشهر, رها و آوای باربد عرضه می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر