menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آسیب‌های طنز تلویزیونی در مازندران

عضو انجمن فیلم بسیج سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های حوزه طنز در تلویزیون، گفت: از برنامه‌های طنز حمایت شایسته‌ای نمی‌شود.

به گزارش شیرین طنز، بهزاد خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه نویسندگی را از 11 سالگی آغاز کرده، اظهار داشت: طنز در تلویزیون از برنامه‌های پرطرفدار و عامه‌پسند است.

نویسنده و کارگردان و بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیونی که در برنامه‌های طنز 90 قسمتی «رو جین» و برنامه «ونگ و وا» و «دریچه» و مجموعه پنج قسمتی طنز «گزلاق» که به تازگی از شبکه تبرستان پخش شد، حضور داشته است، افزود: با توجه به علاقه و توجه مردم به برنامه‌های طنز باید توجه بیشتری به آن انجام شود ولی از برنامه‌های طنز حمایت شایسته‌ای نمی‌شود.

عضو انجمن فیلم بسیج سوادکوه به آسیب‌های طنز تلویزیونی در مازندران اشاره کرد و با بیان اینکه برخی از برنامه‌های طنز به دلیل رویکرد توهین به لهجه یا رفتار مازندران سبب دور شدن عمومی از آن را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در مجموعه طنز «گزلاق» سعی کردیم قالب‌های تکراری را بشکنیم و با خروج از محیط روستا که در برنامه‌های طنز مازندران عموما در محیط روستا اقدام به اجرای برنامه می‌شد، به بیان مشکلات روز جامعه بپردازیم.

خادمی با یادآوری اینکه در بیشتر برنامه‌های طنز شبکه تبرستان تنها اسم برنامه تغییر می‌کرد ولی شخصیت و موضوع یکسان بود، گفت: از مسئولان صدا و سیما شبکه تبرستان انتظار داریم که از عوامل مجموعه طنز «گزلاق» در مجموعه‌های دیگر هم استفاده کنند. مسئول دفتر سینمایی بهشاد پارسا فیلم با تاکید بر اینکه شادی و علاقه مردم به برنامه‌های هنری و فرهنگی در اولویت برنامه‌ریزی‌های ما قرار دارد، از مدیر شبکه تبرستان، معاون سیما و مدیر تولید به دلیل حمایت از مجموعه طنز «گزلاق» تقدیر کرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر