menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آثار کاریکاتوریست‌های ایرانی در قطر به نمایش در می‌آید

رایزن فرهنگی ایران و رییس جمعیت هنرهای تجسمی قطر، در خصوص برگزاری نمایشگاه کاریکاتور هنرمندان کشورمان در این کشور به توافق رسیدند .

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان و به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رضا شهریور، رایزن فرهنگی جدید ایران در قطر، ضمن بازدید از شهرک فرهنگی کتارا با یوسف خلیفه احمد الساده، رییس جمعیت هنرهای تجسمی قطر و رییس اتحادیه جمعیت‌های هنرهای تجسمی کشورهای حوزه خلیج فارس، دیدار کرد.

رضا شهریور در این دیدار همکاری میان رایزنی فرهنگی ایران با جمعیت‌ها و انجمن‌های فرهنگی و هنری قطر و نیز مؤسسه فرهنگی کتارا را در تعمیق مناسبات دوستانه میان دو کشور، مؤثر توصیف کرد و خواستار ادامه روند همکاری‌ها و توسعه دامنه آنها شد.

رایزن فرهنگی کشورمان سپس ضمن تشریح موضوعات هنری مختلف، و با اشاره به هنر کاریکاتور گفت: این رشته هنری در ایران مورد توجه قرار دارد و هنرمندان خلاق و خوشفکر فراوانی در این عرصه فعالیت دارند. از این روست که آمادگی خود برای برگزاری نمایشگاهی در این زمینه را اعلام می‌کنیم.

یوسف خلیفه احمد الساده هم در این دیدار ضمن آرزومندی برای موفقیت دوره جدید فعالیت‌های رایزنی فرهنگی ایران، خواستار تداوم همکاری‌های دوجانبه در حوزه‌های هنری و نمایشگاهی شد و از خدمات ارزشمند مهدی خالقی‌راد، رایزن فرهنگی پیشین ایران در قطر، تقدیر کرد.

وی همچنین با اشاره به تأثیر کاریکاتور در انتقال مفاهیم به شکل ساده و گویا، از ایده برگزاری این نمایشگاه استقبال کرد.

پایان پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر