menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

آثار منتخب هشتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان گفت: آثار منتخب هشتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان مشخص شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس، عباس جاودانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرحله بازبینی هشتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان به پایان رسید.

وی بیان کرد: هیئت بازبینی این جشنواره متشکل از علی قربانی، محمدعلی محب‌زاده و اردشیر محمودی‌فر پس از حضور در شهرهای گناوه، آبپخش، شبانکاره، برازجان، بوشهر، دیر و اهرم و دیدن ۱۵ نمایش از این شهرها، رای به انتخاب ۷ اثر نمایشی برای بخش مسابقه جشنواره تئاتر طنز تنگستان داد.

جاودانی افزود: بر این اساس نمایش‌های «ساعتی برای صفر» نوشته و کار محسن زنده بودی و« آشی برای واسموس» نوشته مرضیه خلیفه و طاهره گلچمن و کار مشترک فاطمه کاظمی نژاد و طاهره گلچمن از اهرم، «خواستگاری» نوشته و کار روح‌الله خدامی از دیلم، «مجمع دیوانگان» نوشته سیدقاسم حسینی و کار محمدرضا ابراهیمی از دیر، «نوشدارو برای همه » نوشته اردلان تاجدینی و کار علی رحیم‌زاده از گناوه، «اسب» نوشته و کار خداداد رضایی و« مضحکه طبع و طرب» نوشته فرهاد ارشاد و کار حسن بحرانی هر دو از آبپخش به عنوان آثار منتخب به جشنواره تئاتر طنز تنگستان راه یافتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنگستان کیفیت آثار راه یافته به جشنواره را بنا به گفته هیئت بازبین مطلوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که جشنواره امسال از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار شود. هشتمین جشنواره استانی تئاتر طنز تنگستان در روزهای ۱۸ الی ۲۱ بهمن ماه سال جاری و در مجتمع فرهنگی هنری اهرم برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر