menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گشایش نمایشگاه جشنواره ملی کاریکاتور “شهر + من” در اراک

نخستین جشنواره ملی کاریکاتور’ شهر + من’ روز سه شنبه با حضور مسئولان مدیریت شهری کلانشهر اراک گشایش یافت.

به گزارش شیرین طنز، مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با ایرنا افزود: 128 هنرمند از 23 استان کشور، 400 اثر را به دبیرخانه جشنواره شهر + من ارسال کرده اند.
حمید کربلایی حسنی افزود: از میان این آثار 60 نمونه برتر با قضاوت داوران ملی و استانی برای نمایش انتخاب شده و تا بیستم مهر ماه جاری به مدت هفت روز در معرض دید علاقه مندان در فرهنگسرای شهر قرار دارد.

جشنواره کاریکاتور شهر من

وی ادامه داد: همزمان با این نمایشگاه، جشنواره عکس من و شهر، زشت و زیبا با موضوع های منظر شهری در جوار این نمایشگاه جریان دارد.
مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک افزود: 441 اثر از 55 عکاس اراکی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که آثار برتر فرصت نمایش عمومی یافته اند و تا بیستم مهر ماه نمایش داده می شوند.
حسنی گفت: آثار ارائه شده در این جشنواره ها با محوریت آموزش شهروندان در حوزه ترافیک، مدیریت پسماند، تفکیک زباله، حفظ و نگهداری از فضای سبز، آتش نشانی و ایمنی در منزل و شهر و زیبا سازی منظر شهری و ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی است.
مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک بیان کرد: نقد سیستم مدیریت شهری و فعالیت های شهرداری اراک از دید هنرمندان از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک به عنوان یکی از سازمان های 12 گانه این شهرداری وظیفه تدوین و توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را بر عهده دارد و برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره ها با موضوع فرهنگ اجتماعی و مشارکت شهروندان از جمله وظایف این معاونت است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر