menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش پانزدهمین و آخرین محفل طنز قمپز در سال ۹۴+تصاویر

ویژه برنامه محفل طنزپردازان استان قم که آخرین محفل قمپز در سال ۱۳۹۴ بود با استقبال گسترده همشهریان قمی روبرو شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، عصر آخرین چهارشنبه بهمن ماه ۱۳۹۴ تالار شهید آوینی مملو از جمعیت شد تا پانزدهمین محفل طنزپردازان استان قم با اجرای دکتر عباس احمدی برگزار شود. مهمانان آخرین محفل قمپز در سال ۱۳۹۴ ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری و مصطفی مشایخی طنز پرداز شناخته شده بودند. همچنین حجت الاسلام و المسلمین عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مجدالدین معلمی رئیس حوزه هنری استان در این محفل حضور داشتند.

قم پز پانزدهم

در پانزدهمین محفل قمپز بیست طنزپرداز قمی آثار منظوم و منثور طنز خود را در جمع حاضران مشتاق قرائت کردند. ملیحه رجایی، محمد حسین مهدویان، حسن رحمانی نکو، رقیه ندیری، مهدی خان‌محمدی، عطرین حق‌دوست، سمیه خردمند، سید حسن فاطمی، سید محمد حسینی و مینا شیرخان از جمله طنزپردازانی بودند که در این عصر زمستانی پشت تریبون قمپز قرار گرفتند.

در پایان با رای‌گیری از حضار مهدی خان‌محمدی، سید محمد حسینی و ملیحه رجایی به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم لقب گرفتند و جایزه ویژه کارشناسان مهمان به صامره حبیبی رسید. همچنین از مجتبی دارابی‌نیا به خاطر نثر طنز در هجو آل سعود که برگزیده چهاردهمین محفل طنز قمپز ‌بود، تقدیر شد. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری این ویژه برنامه، حوزه هنری قم را یاری کرد.

گزارش تصویری

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر