menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نهمین محفل طنز قندشکن یزد

گزارش نهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «یزد جهانی»

نهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «یزد جهانی» هشتم آذرماه در حوزه هنری یزد برگزار شد.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: در آستانه هفته وحدت و به مناسبت جهانی شدن شهر تاریخی یزد، نهمین محفل ماهانه طنز «قندشکن» با موضوع «یزد جهانی» شامگاه چهارشنبه هشتم آذرماه با حضور جمعی از طنزپردازان و علاقه‌مندان به طنز و با اجرای حجت‌الاسلام مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد در نارنجستان هنر این مرکز برگزار ‌شد.
در این محفل طنزپردازان آثار خود را درخصوص یزد و جهانی شدن آن و همچنین موضوع آزاد خواندند که در پایان اثر مجید فرمان‌رضایی از طنزپردازان جوان استان به عنوان اثر برتر انتخاب و با اهدای جایزه از وی قدردانی شد. در هر محفل به اثر منتخب از نگاه مهمان ویژه و کارشناسان برنامه جایزه‌ای اهدا می‌شود.

در این محفل ادبی حجت‌الاسلام مهدی پرنیان، محمود صادق‌منش، محمدعلی مصدق‌منشادی، علی تقی‌زاده، احمد رسولی، علی‌محمد برادران‌زاده، سیدعلی اکبر کرباسی، امیررضا شجریان، مجید فرمان‌رضایی، عباس حاتمی و علیرضا خانی‌زاده آثارشان را قرائت کردند.
علاقه‌مندان می‌توانند اشعار و نثرهای طنز خود را برای ارائه در محافل طنز قندشکن به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای آگاهی بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.
دهمین محفل طنز «قندشکن» چهارشنبه ۲۹ آذر در آستانه شب یلدا در حوزه هنری یزد برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر