menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

در حلقه رندان بیجار ۱

گزارش دومین شب شعر طنز «در حلقه رندان» در تیمچه بازار بیجار

بیجار- به همت حوزه هنری شهرستان بیجار دومین شب شعر طنز «در حلقه رندان» در تیمچه بازار بیجار برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، حسین زنجانی رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت:شب شعر طنز «در حلقه رندان» با حضور طنزپردازان کشور برای دومین سال متوالی در تیمچه حاج شهباز و با حضور پرشور مردم هنر دوست بیجار برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این نشست ناصر فیض طنز پرداز نامدار کشور و داور برنامه قند پهلو که آثار متعددی را در زمینه طنز نیز به رشته تحریر در آورده‌اند به اجرای اثر خود پرداختند.

وی ادامه داد: همچنین در کنار هنرمندان نامدار عرصه طنز آقایان اکبر کتابدار، رضا گیلانپور، روح الله احمدی، اکبر میرجعفری، مهدی فرج الهی، صابر قدیمی و سیدجواد موسوی آخرین آثار خود را به اجرا در آوردند.

در حلقه رندان بیجار ۱

زنجانی از برگزاری کارگاه شیوه های طنز پردازی در محل حوزه هنری خبر داد و بیان کرد: با هدف پرورش و آموزش استعدادهای هنری با بهره‌گیری از توان اساتید توانمند گروه درحلقه رندان کارگاهی با عنوان شیوه‌های طنز پردازی توسط استاد اکبر کتابدار برگزار شد.

وی اضافه کرد : همچنین به صورت همزمان کارگاه استندآپ کمدی توسط استاد رضا گیلانپور در محل حوزه هنری شهرستان بیجار برگزار شد.

رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار عنوان کرد: در این محفل ادبی طنز از سه دهه زحمات و تلاش‌های میدیا ذاکر بازیگر مطرح سینما و تئاتر تجلیل به عمل آمد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر