menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کانون طنز دانشگاه خوارزمی جشنواره دابسمش دانشجویی را برگزار می کند

کانون طنز دانشگاه خوارزمی با همکاری کانون فضای مجازی، جشنواره دابسمش دانشجویی را از یک تیر ماه ۹۶ تا آخر شهریور۹۶ برگزار می کند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، کانون طنز دانشگاه خوارزمی با همکاری کانون فضای مجازی جشنواره دابسمش دانشجویی را برگزار می کند. مرحله ارسال آثار در مرحله اول از اول تیرماه الی آخر شهریورماه سال ۹۶ است و مرحله دوم مسابقات بین دانشگاه های کشور برگزار خواهد شد.

شرایط شرکت در دابسمش دانشجویی

در شرایط شرکت دانشجویان در دابسمش آمده است، دانشجویان فقط از آهنگ های معرفی شده استفاده کنند، زمان استفاده شده کمتر از یک دقیقه و بیشتر از سه دقیقه نباشد. همچنین تعداد نفرات حاضر در دابسمش بیش از ۵ نفر نباشد. رعایت موازین شرعی و حجاب کامل بانوان الزامی است و کیفیت ویدیوی ارسالی و دقت در صداگذاری اهمیت بالایی دارد.

همچنین در انتهای دابسمش اسم و مشخصات بازیگران و فیلمسازان آورده شود و حتما در فضای دانشگاه (خوابگاه، کلاس‌ها، محوطه دانشگاه) فیلمبرداری انجام شود.

دانشجویان علاقمند می توانند دابسمش های خود را با عنوان مسابقه دابسمش به آیدی@saman000z ارسال کنند. دانشجویان می توانند موزیک های منتخب مسابقه را از کانال طنزپردازان دانشگاه خوارزمی @otagh27khu دریافت کنند.
زهرا سیفی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر