menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حوزه هنری همدان

کاریکاتور همدان خانه دار شد

در نشستی به میزبانی حوزه هنری استان همدان کاریکاتوریست های استان با سید مسعود شجاعی دیدار کردند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سیدمسعودشجاعی طباطبایی دبیر خانه کاریکاتور و مسئول گروه کاریکاتور حوزه هنری است و بخش لاتین سایت ایران کارتون را هم مدیریت می کند.

وی در سفری که به همدان داشت، در نشستی صمیمی پای صحبت‌های هنرمندان کارتونیست استان نشست و از وضعیت کاریکاتور در استان مطلع شد.

در این دیدار هنرمندان کارتونیست استان همدان به بیان مسایل مختلف در حوزه کاریکاتور و عدم حمایت مسئولان پرداختند و در ادامه وضعیت کاریکاتور استان مورد بررسی قرار گرفت.

حوزه هنری همدان

حسینی، رئیس حوزه هنری استان همدان نیز در این نشست ضمن پیشنهاد افتتاح خانه کاریکاتور حوزه هنری استان با محوریت تولید و آموزش، به هنرمندان گفت: در صحبت هایی که با آقای شجاعی طباطبایی داشتیم ایشان برای حضور در برنامه های خانه کاریکاتور همدان به صورت ماهانه اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: برپایی نشست‌های تخصصی با حضور نوری نجفی، محور قراردادن تولید اثر، برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگاه‌های عملی و نظری در جهت رشد علاقمندان، برگزاری نمایشگاه، اختصاص بخشی از سایت حوزه هنری استان به خانه کاریکاتور، برپایی و شرکت در مسابقات و جشنواره های مختلف، و حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بخشی از اهداف و فعالیت‌های خانه کاریکاتور حوزه هنری استان همدان خواهدبود.

در ادامه این نشست و با استقبال هنرمندان، مقرر شد برای شروع کار خانه کاریکاتور مجموعه ای از آثار کاریکاتور محمود نظری به صورت کتاب آماده چاپ شده و در ادامه مجموعه ای هم از آثارکل هنرمندان کاریکاتوریست استان تولید شود.

پیش از این کتاب «کاکتوس های صمیمی» که مجموعه ای از آثار سه تن از کاریکاتوریست های استان همدان است توسط حوزه هنری استان همدان به چاپ رسیده بود.

گفتنی است، انجمن کاریکاتور استان همدان جزء یکی از چند انجمن رسمی و ثبت شده هنری در استان است که در سال ۹۴ با حضور هنرمندان این رشته که افرادی شناخته شده در عرصه ملی و بین‌المللی هستند ثبت و تشکیل شد.

پس از مدتی به دلیل دلسرد شدن اعضا و نبود حمایت‌ها و برخورد نامناسب مسئولان تصمیم به تعطیلی انجمن کاریکاتور استان گرفته شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر