menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمد کاظمی کاریکاتوریست

کاریکاتوریست تبریزی : با بیش از ۱۲ سال سابقه، دنبال شغل‌های دیگری هستم

کاریکاتوریست جوان تبریزی گفت: آثار کاریکاتور دیجیتالی ۲۵ هنرمند تبریزی در خانه تئاتر شهر تبریز به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، محمد کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به طراحی کارتونی چهره ۲۵ نفر از هنرمندان قدیمی و معاصر تبریزی اظهار داشت: اخیراً کاریکاتور هنرمندان و مشاهیر تبریزی را برای نخستین بار در استان با قلم نوری به صورت دیجیتالی به تصویر کشیدم که این کاریکاتورها به زودی در خانه تئاتر شهر تبریز به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: پس از برپایی این نمایشگاه، آثار کاریکاتوری ۲۵ نفر از مشاهیر و هنرمندان تبریزی به صورت نمایشگاه دائمی در خانه تئاتر تبریز به نمایش گذاشته می‌شود.

محمد کاظمی کاریکاتوریست

کاظمی در ادامه به سرقت هنری اثرش توسط یکی از پایگاه‌های خبری آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: اخیراً سایت استانی نصرنیوز با انتشار بدون اجازه و بدون درج منبع اثر کاریکاتوری بنده که از سه هنرمند تبریزی (یعقوب صدیق جمالی، بابک نهرین و علیرضا رنجی پور) به مناسبت شب یلدا به تصویر کشیده بودم، بنده را رنجیده خاطر کرده است.

وی همچنین ادامه داد: این پایگاه خبری در صفحه مجازی خود، اثر هنری بنده را که حاصل یک هفته تلاش مداوم است را بدون اجازه و برش اسم بنده از روی کاریکاتور انتشار کرده که به این حرکت این سایت استانی، می‌توان عنوان سرقت هنری گذاشت.

این کاریکاتوریست تبریزی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان‌های کشور کاریکاتوریست‌های بهتری نسبت به من در زمینه کاریکاتور دیجیتالی وجود دارد، اظهار داشت: متأسفانه از سوی مسئولان کشوری در خصوص حمایت از هنرمندان عرصه کاریکاتور اقدامی صورت نمی‌گیرد و هنرمندانی همچون بنده که دارای بیش از ۱۲ سال سابقه هنری هستم برای تأمین معاش، دنبال شغل‌های دیگری هستم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر