menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کارتونیست اصفهانی نفر اول کارتون یازدهمین دوسالانه کاریکاتور تهران شد

مهناز یزدانی کاریکاتوریست و کارتونیست اصفهانی موفق به کسب مقام نخست بخش کارتون آزاد از یازدهمین دوسالانه بین‌المللی کاریکاتور تهران شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این جشنواره که به صورت بین المللی برگزار می شود هر دو سال یکبار شاهد حضور کاریکاتوریست ها و کارتونیست های زیادی از دیگر کشورهاست.

امسال پنج نفر از هنرمندان ایران در این دوسالانه موفق به کسب مقام های برتر شدند که در بخش کارتون با موضوع آزاد مهناز یزدانی هنرمند فعال خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان مقام نخست را کسب کرد.

اختتامیه این جشنواره با حضور کامبیز درم‌بخش پیشکسوت کاریکاتور، مجید ملانوروزی مدیرکل اداره هنرهای تجسمی وزارت ارشاد، مسعود شجاعی طباطبایی دبیر این دوسالانه، محمدحسین نیرومند کاریکاتوریست، سیدمحمدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت ارشاد، متین پکر رئیس انجمن کاریکاتوریست‌های ترکیه و جمعی از کاریکاتوریست‌های ترکیه در موزه هنرهای معاصر تهران در آذرماه برگزار شد.

در بخش کارتون آزاد نفر اول مهنازیزدانی از ایران، نفر دوم جوزف پرچال از اسپانیا و نفر سوم کلاوس پیتر از اتریش بودند، این دوسالانه در سه بخش کارتون آزاد، کاریکاتورچهره، کارتون موضوعی (ایمنی و امنیت) برگزارشده بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر