menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اهدا کتاب فیض بوک ناصر فیض به مقام معظم رهبری

چاپ دهم فیض بوک و ششم نزدیک ته خیار اثر ناصر فیض به بازار آمد

دو اثر «فیض بوک» و «نزدیک ته خیار» به تازگی توسط سوره مهر به ترتیب به چاپ‌های دهم و ششم رسیده‌اند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، «فیض بوک»، دربردارنده ۷۰ قطعه شعر طنز است که بیشتر در قالب کلاسیک سروده شده و در آن زبان معیار و محاوره به کار رفته است. محتوای سروده‌ها بیشتر اجتماعی و سیاسی است که در آن موضوعات مختلف مرتبط با این دو حوزه مطرح شده است.

اهدا کتاب فیض بوک ناصر فیض به مقام معظم رهبری

اهدا کتاب فیض بوک ناصر فیض به مقام معظم رهبری

ناصرفیض ضمن بیان اینکه این اثر (فیض بوک) دنباله آثار گذشته‌ام است، گفت: به نوعی ردپای دیگر آثارم در این کتاب هم دیده می‌شود، اما با این تفاوت که در این مجموعه تمامی اشعار ارائه شده جدید هستند، اما در دیگر آثار مانند «نزدیک ته خیار» نثرها و سروده‌های طنزی که در مجلات و روزنامه‌های مختلف مانند جام جم و کتاب هفته جمع‌آوری شده بود، تدوین شد. در این کتاب تمامی اشعار جدید هستند و مخاطب آنها را در جای دیگری نخوانده است.

خرید کتاب فیض بوک از دیجی کالا

«نزدیک ته خیار» نیز مجموعه آثار نظم و نثر ناصر فیض است که چاپ ششم آن منتشر شده است.
این کتاب که در دو قالب شعر و نثر عرضه شده است، به موضوعات مختلفی پرداخته و بسیار زیبا و هوشمندانه مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و روزمره را مطرح و نقد کرده است؛ مسائلی مثل انتخابات، مسائل خانوادگی، ازدواج، کسب و کار، عاشقانه، تاریخی و… ناصر فیض حتی از پرداختن به مسأله بنزین و توسعه شهر قم نیز فروگزار نکرده است!

نزدیک ته خیار

ناصر فیض در مقدمه این اثر نوشته است: «هدف نهایی طنز اصلاح کژی‌ها و ناهنجاری‌هاست که با تاختن و به سخره‌ گرفتن و نیز درشت‌ نمایی آن‌ها، امکان‌پذیر است. ناصر فیض در کلیه آثارش هدف اصلی خود را از نگارش و سرایش، ایجاد لبخند و نشاط در مخاطب می‌داند. یعنی پس زدن خودکار دغدغه‌ها و درگیری‌های ذهنی کدورت‌زا و غم‌آفرین با ایجاد نوعی آرامش در کنار شور و شعف به دست آمده از موضوع طنز».

خرید کتاب نزدیک ته خیار از دیجی کالا

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر