menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آمبولانس شتری

پرونده طنز دفاع مقدس “دار و دسته دار علی” بسته شد

جلد ششم و هفتم مجموعه دار و دسته دارعلی با عنوان «بمب کلاغی» و «خمپاره‌های نقلی» به واحد تولید انتشارات سوره مهر رسید تا پرونده این مجموعه بسته شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری سوره مهر، اکبر صحرایی گفت: جلد ششم با عنوان «بمب کلاغی» و جلد هفتم با عنوان «خمپاره‌های نقلی» این مجموعه را به پایان می‌رساند.

اکبر صحرایی

صحرایی با بیان اینکه تکلیف دارودسته دارعلی روشن می‌شود، اظهار داشت: اتفاقاتی که برای دار و دسته دارعلی در پنج جلد رقم خورد با انتشار جلد ۶ و ۷ این مجموعه به سرانجام می‌رسد.

وی در مورد جلد ششم مجموعه دار و دسته دارعلی با عنوان بمب کلاغی تصریح کرد: در این جلد به اتفاقات عملیات آبی خاکی بدر که واقعیت داشته است، پرداخته می‌شود. گردان ۹۹۹ با دشمن درگیر می‌شوند و در این کتاب عمده نیروها دچار مشکل می‌شوند، عده‌ای به شهادت می‌رسند و برخی نیز زخمی می‌شوند.

صحرایی با بیان اینکه در کتاب «بمب کلاغی» شخصیت‌های دار و دسته دارعلی شکافته می‌شوند و به شکوفایی می‌رسند، عنوان کرد: پازل شخصیت‌ها که در پنج جلد شکل گرفته است در جلد ششم تکمیل می‌شود و مشخص می‌شود که چه اتفاقاتی برای شخصیت‌هایی همچون حاج صلواتی، داوود، رضا، شاپور، رضا، مراد و سایرین می‌افتد. در این جلد فضای فکری شخصیت‌ها باز می‌شود و مسایل بیشتری برای خواننده روشن می‌شود.

این نویسنده با اشاره به جلد پایانی مجموعه دار و دسته دارعلی با نام «خمپاره‌های نقلی» بیان کرد: این جلد شامل ۱۰۰ داستان کوتاه از دار و دسته دارعلی است که معمولا هر داستان یک صفحه را اشغال کرده است. جانمایه این داستان‌ها طنز است.

آمبولانس شتری

گفتنی است مجموعه هفت جلدی دار و دسته دارعلی مخصوص نوجوانان و جوانان است. آمبولانس شتری، گردان بلدرچین‌ها، برانکارد دربستی، تویوتای خرگوشی و مین سوسکی اسامی ۵ جلد نخست این مجموعه هستند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر