menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

پخش مجموعه طنز «خودمونی» تولید مرکز فارس از شبکه «شما»

معاون سیمای مرکز فارس از تولید و پخش مجموعه طنز «خودمونی» در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با رویکرد اجتماعی، فرهنگی و با تکنیک آیتم‌های اپیزودیک برای پخش از شبکه شما و فارس خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای فارس سید محمدحسن نبوی‌زاده از تولید و پخش مجموعه طنز خودمونی در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای با رویکرد اجتماعی، فرهنگی و با تکنیک آیتم‌های اپیزودیک برای پخش از شبکه شما و فارس خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با تلفیقی از بازیگران تئاتر و تلویزیون شیراز و عوامل حرفه‌ای شبکه فارس سعی می‌کند در ایام هفته فضایی مفرح و شاد برای مخاطبین ایجاد کند و با استفاده از تکنیک‌های جدید فرم و محتوا، مفاهیم مستتر در موضوعات اجتماعی و فرهنگی را به شکلی طنازانه و نقادانه نمایش دهد.

نبوی‌زاده افزود: ساختار این مجموعه به صورت نمایشی و ترکیبی شامل آیتم‌هایی است که موضوع آن بیشتر لهجه شیرازی و بخش‌های صامت با محوریت آسیب‌شناسی مسائل و معضلات اجتماعی، فرهنگی و شهری است.

معاون سیمای فارس یکی از ویژگی‌های این مجموعه را توانمندی بازیگران دانست که هرکدام در هر آیتم با نقشی متفاوت ظاهر می‌شوند.

نبوی‌زاده گفت: تصویربرداری این مجموعه از شهریور ۱۳۹۶ آغاز شده است و مراحل تولید آن همچنان ادامه دارد، این مجموعه جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه فارس پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: مجید پایدار که تهیه‌کننده،کارگردان و تدوینگر این برنامه است ۵ فیلم کوتاه، چند برنامه تلویزیونی و یک مجموعه طنز با نام آقای پنجیری در کارنامه خود دارد که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان روبرو شده است.

نبوی‌زاده گفت: وی سعی دارد با ساخت این مجموعه مخاطبان ملی را هرچه بیشتر با لهجه و اصطلاحات شیرازی آشنا کند و همچنین تلنگری بزند به مسائل و معضلات مختلف اجتماعی و فرهنگی تا شاید شاهد اتفاقات موثر ومثبتی در این زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر