menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

قدرت الله ایزدی

وقتی مادرم شنید «رشید» فوت کرده، به مرز سکته رفت!

قدرت‌الله ایزدی – بازیگر نقش «رشیدخان» – که خود نیز از نشریات زرد آسیب دیده است، می‌گوید: باید با این نشریات قانونی برخورد شود؛ چراکه ممکن است یک خبر دروغ اتفاقات ناگواری را در خانواده‌های هنرمندان رقم بزند.

به گزارش شیرین طنز، این بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا‌ به انتشار خبر کذب درگذشتش در برخی رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: وقتی مادرم شنید «رشید» فوت کرده، به مرز سکته رفت و تا چند روز در سی‌سی‌یو بستری بود.

قدرت الله ایزدی

«آقا رشید» حالا حالاها زنده است

او در عین حال با زبانی طنز و لهجه‌ شیرین اصفهانی‌اش اما با کمی ناراحتی و گلایه از فعالیت نشریات زرد اظهار کرد: آن روز که در روزنامه‌ها و رسانه‌ها خبر مرگ مرا منتشر کرده بودند، همسایه‌ها به خانه مادرم رفت و گفتند: وای چه بچه‌ی خوبی داشتید‌، چقدر ما را می‌خنداند، حیف شد …، غافل از اینکه مادرم از همه جا بی‌خبر است و وقتی می‌شنود رشید مرده پس می‌افتد و به بیمارستان منتقل می‌شود تا اینکه بارها بالای سرش خندیدم و گفتم مادرجان به خدا من زنده‌ام، این روح من نیست خودم هستم تا اینکه حالش خوب شد اما مادرم دیگر آن زن قبلی‌ نیست و حالش متحول شده است.

وی سپس تصریح کرد: من با دعای خیر مردم عزیزی که دوستم دارند حالا حالاها زنده‌ام و فعلا نمی‌میرم تا خدا بخواهد. گذشته از آن یکی از فرزندانم آن روز برای یک کار تصویری به شیراز رفته بود و وقتی خبر فوتم را شنید حالش بد شده بود. من نمی‌دانم چرا علاقه‌مند هستند تا این شایعات را علیه هنرمندان بسازند. من هنرمند‌، من بازیگر که با کاراکتر «رشید» معروف شدم نمی توانم حتی یک روز با همسر و فرزندانم راحت مثل آدم‌های عادی به پارک بروم.

این بازیگر طنز در ادامه با تاکید براینکه نشریات زرد فقط می‌خواهند تیراژ خودشان را بالا ببرند، خاطرنشان کرد: اینگونه نشریات که فقط بدنبال جو سازی علیه هنرمندان و افراد مطرح هستند فقط می خواهند صفحه خود را با دروغ پُر کنند و تیراژشان را بالا ببرند. خواهشم از مردم و حتی نشریات زرد این است که نگذارند علاقه زیاد باعث آزار و اذیت ما هنرمندان شود. اگر واقعا ما را دوست دارند علیه‌مان دروغ نسازند.

می‌گویند «رشید» سه‌زنه است!

او درعین حال بیان کرد: مدت‌ها پیش یک روز به قصد تفریح با همسر و فرزندانم به جایی رفتیم که حتی یک نفر هم در آنجا نبود و فصل توت چینی بود. برحسب اتفاق یک درخت توت در آنجا بود و من بالای درخت رفتم تا توت بکنم در همان حین یک ماشین رد شد و فردای آن روز دیدیم که در رسانه‌ها نوشته‌اند «آقا رشید» از بالای درخت افتاد و پایش شکست و جالب است در یکی دیگر از روزنامه نوشته شده بود که با بازیگر نقش رشید که مشغول بریدن درختان بود از طرف جنگلبانی برخورد شد! یا عنوان مثال شایعه در آوردند که رشید سه زن دارد!‌ بعضی از افراد فقط قصد سوء استفاده دارند.

ایزدی در بخشی دیگر از گفت‌وگوی خود با ایسنا درخصوص اینکه آیا با عذرخواهی نشریات زرد پس از اشتباه، اعتبار اولیه به آن نشریه باز‌می‌گردد؟ بیان کرد: به هر حال نمی‌شود مردم را از نان خوردن انداخت اما درست این قضیه این است که باید با آنها برخورد قانونی شود؛ چراکه با زندگی افراد بازی می‌شود.

نمی دانم از دست شایعات چه کار کنم؟

وی افزود: متاسفانه برای من هنرمند شایعات زیادی درآورده‌اند و نمی دانم باید چه کار کنم. اخیرا در مراسم عروسی یکی از بستگانم دعوت شدیم و رفتیم اما دریغ از اینکه در مراسم اجازه دادند من میوه و شیرینی بخورم و با خویشاوندانم بنشینم. در مراسم همه، عروس و داماد را رها کره بودند و چسبیده بودند از من رشید که عکس بیندازیم. در نهایت به قدری مرا کلافه کردند که چادر مادرم را سرم کردم تا از مجلس بیرون بیایم که ناگهان دیدم یکی از افراد جمع صدا می‌زند رشید خانم‌! و بازهم مرا شناختند. متاسفانه ما مثل بقیه افراد عادی نمی‌توانیم یک روز با خانواده‌مان به تفریح برویم و همیشه با حاشیه و اتفاق روبرو هستیم.

بازیگر سریال طنز «شمعدانی» در پایان گفت: آخرین کار تلویزیونی‌ام سریال «شمعدانی» سروش صحت است که بازی‌ام در آنجا تمام شده است و بزودی قرار است در یک فیلم تلویزیونی با عنوان «الم شنگه» به همراه علی صادقی بازی کنم که فعلا قطعی نشده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر