menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هفتمین محفل طنز قندشکن با حضور روح الله احمدی در یزد برگزار می شود

هفتمین محفل طنز قندشکن با موضوع عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد از برگزاری‌ هفتمین محفل طنز ،قندشکن، در شامگاه چهارم مرداد با حضور روح الله احمدی در نارنجستان هنر این مرکز خبر داد.

کوچک‌زاده با اعلام این خبر که هفتمین محفل ماهانه طنز ،قندشکن، شامگاه چهارشنبه چهارم مردادماه با حضور طنزپردازان در نارنجستان هنر حوزه هنری استان برگزار می‌شود، از همه طنزپردازان، شاعران، نویسندگان و علاقه‌مندان به طنز برای حضور در این محفل ادبی دعوت کرد.

رئیس حوزه هنری یزد افزود: مهمان این محفل روح‌الله احمدی شاعر و طنزپرداز موفق کشورمان و مجری برنامه نیز حجت الاسلام مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزد خواهد بود که شعرخوانی طنز هم خواهند داشت.

وی اظهار داشت: در این محفل شاعران و طنزپردازان آثار خود را در زمینه ،عفاف و حجاب، و موضوع آزاد قرائت می‌کنند که در پایان به اثر برتر از دیدگاه کارشناس و مهمان برنامه جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

کوچک‌زاده ادامه داد: طنزپردازان و علاقه‌مندان تا صبح چهارشنبه هفته جاری می‌توانند آثار شعر و نثر خود را جهت خواندن در این محفل به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۲۶ تماس بگیرند.

محافل ماهانه طنز ،قندشکن، اولین چهارشنبه‌ هرماه با حضور هنرمندان، شاعران، نویسندگان و طنزپردازان در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و حضور در این محفل برای اهالی فرهنگ و هنر، دانشجویان، دانش آموزان و عموم علاقه‌مندان آزاد است.

گفتنی است: روح‌الله احمدی متخلص به ،بلبل، متولد ۱۳۶۸در تهران دارای مدرک کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات است.
این شاعر و طنزپرداز جوان که از حدود ۲۰ سالگی به نوشتن طنز رو آورده، همکاری با نشریات مختلفی همچون رشد جوان و نوجوان، ماهنامه سپیده دانایی و روزنامه وقایع تهرانیه را در کارنامه‌ دارد.

وی همچنین نویسندگی و اجرا در صدا و سیما از جمله شبکه‌های رادیویی جوان، ورزش، صبا، فرهنگ و ایران را تجربه کرده ‌است.
علاقه‌مندان برای حضور در ،قندشکن، هفتم می‌توانند ساعت ۲۱ چهارشنبه چهارم مردادماه به نارنجستان هنر حوزه هنری واقع در چهار راه فاطمیه، ابتدای خیابان آیت الله کاشانی، کوچه آزادی مراجعه کنند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر