menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

هشتمین کتاب طنز راشد انصاری با نام “از افاضات شیخ انصاری” منتشر شد

مجموعه شعر طنز (از افاضات شیخ انصاری) سروده راشد انصاری، توسط حوزه هنری استان هرمزگان، تولید و منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری هرمزگان، انوشیروان پیش دار، رییس حوزه هنری استان با اعلام این خبر افزود : این کتاب شامل اشعار طنز راشد انصاری، مسئول کانون شعر طنز حوزه هنری هرمزگان می باشد که پس از بررسی های لازم و کسب مجوز از امور استانها و مجلس حوزه هنری، در ۱۴۴ صفحه منتشر و روانه بازار کتاب شد.

پیش دار در ادامه افزود : طنز هنری است که جنبه های کاربردی مختلفی را می توان برای آن متصور شد.شعر طنز از یک سو سعی دارد حس شادی و نشاط را به جامعه تزریق نماید و از سویی دیگر مسائل و مشکلات جامعه را با هدف اصلاح و بازنگری، به تصویر می کشد.

وی در ادامه تاکید نمود : استان هرمزگان دارای استعدادهای بسیار خوبی در زمینه طنز است که باید آن‌ها را شناسایی و به خودباوری تشویق نمود. پیش دار در پایان گفت : مقوله طنز در استان هرمزگان جای کار بسیار دارد و جامعه نیز نشان داده از آثار طنز فاخر استقبال می کند لذا نویسندگان و شاعران این حوزه بایستی عزم خود را جزم نموده و آثار ارزشمندی را در این زمینه تولید نمایند.

بدیهی است حوزه هنری هرمزگان نیز با تمام امکانات و ابزار موجود، حمایتهای لازم را از هنرمندان، به عمل خواهد آورد. گفتنی است راشد انصاری مشهور به (خالو راشد) شاعر، نویسنده، طنزپرداز و مسئول کانون شعر طنز حوزه هنری هرمزگان است. وی به طور حرفه ای از اوایل دهه هفتاد فعالیت خود را در زمینه شعر و داستان طنز آغاز کرده است.

اطلاعات هفتگی، جوانان امروز، دنیای طنز، خورجین، گل آقا، صبح ساحل، دریا، مرجان ، گامبرون، ندای هرمزگان ، و…از جمله ی نشریاتی است که این شاعر طنز پرداز افتخار همکاری با آنان را داشته است.از آثار منتشر شده توسط وی می توان به دغدغه های بی خیالی ( سال ۱۳۷۹)، این مرد مشکوک (سال ۱۳۸۲)، لطفا میخ نشوید (سال ۱۳۸۳) ، پشت پرده (۱۳۸۴) ، طنزینه = طنز اینه !! (سال ۱۳۸۷ ) اشاره نمود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر