menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نگاهی طنزآمیز به نحوۀ استفاده از تلفن همراه در انیمیشن ویبره

انیمیشن «ویبره»، جدیدترین محصول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان، به بخش سینمای ایران و بین‌الملل جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوان راه یافت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، كارگردان این اثر گفت: انیمیشن «ویبره» كه به تهیه كنندگی حوزه هنری و با موضوع آسیب‌شناسی فضای مجازی تهیه شده است، به بخش سینمای ایران و بین‌الملل بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم نوجوان راه یافته است.

اكبر ترابپور ادامه داد: در این اثر با نگاهی طنزآمیز به رسانه های امروزی، نحوۀ استفاده از تلفن همراه و معضلاتی كه شهروندان یك شهر در رابطه با آن مواجه می شوند نگاه شده است و نسخه اصلی آن به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

انیمیشن ویبره

وی ادامه داد: عوامل این فیلم كوتاه كه با تكنیك سل انیمیشن به صورت دو بعدی و به تهیه كنندگی حوزه هنری همدان تولید شده‌است؛ مجید قنادی و امین صفری (انیماتور)، امین سیف (جلوه های ویژه)، بهروز شهامت (طراحی صدا و افكت و موسیقی)، اكبر ترابپور (نویسنده و كارگردان) هستند.

بیست و هشتمین جشنواره فیلم كودك و نوجوان سال گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد و امسال پس از تفكیك و تخصصی شدن این جشنواره، بخش نوجوان امسال در همدان و بخش كودك سال آینده در اصفهان برگزار خواهد شد.

بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم نوجوان در بخش های مسابقه سینمای ایران، سینمای بین‏‌الملل، مسابقه فیلم‌نامه‌نویسی، مسابقه المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان كشور، و نمایش‏‌های ویژه، 4 تا 8 مهرماه امسال به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر