menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه «کاریکاتور کتاب» در رشت افتتاح گردید

به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در نمایشگاه «کاریکاتور کتاب»، ۵۰ اثر از هنرمندان کاریکاتوریست کشور در گالری سازمان فرهنگی ورزشی رشت به نمایش گذاشته شد.

به گزارش شیرین طنز، مجید زمانداری، مدیر روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: نمایشگاه «کاریکاتور کتاب» به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار با 50 اثر از هنرمندان کاریکاتوریست کشور در گالری سازمان فرهنگی ورزشی رشت به نمایش گذاشته شد.

کاریکاتور کتاب

وی اظهار کرد: کلیه آثار با موضوع کتاب بوده و علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه از (20 آبان) تا 25 آبان همه روزه ساعت 10 صبح الی 13 و 16 الی 20 عصر مراجعه کنند.

زمانداری در ادامه با بیان اینکه از امروز برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در گلزارشهدای سراسر استان و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا آغاز شد، افزود: آیین افتتاح و رونمایی از اولین آسمان نمای تمام دیجیتال شمال کشور نیز صبح امروز در کتابخانه عمومی مشارکتی مهرپویان انجام شد.

وی بیان کرد: گزارش عملکرد کتابخانه ها در نماز جمعه سراسر استان (۲۲ آبان)، برگزاری مراسم استانی گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار(۲۳ آبان) در سالن همایش مخابرات گیلان، دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری نشست‌های کتابخوان، نشست‌های نقد کتاب، حضور در نمایشگاه کتاب استان و…. از دیگر برنامه های این هفته است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر