menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دنیای وارونه ی من

نمایشگاه کاریکاتور فخرالدین دوست محمد با عنوان “دنیای وارونه ی من” برگزار می شود

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه کاریکاتور«دنیای وارونه ی من» خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، زهرا پورخوش از برپایی نمایشگاه کاریکاتور «دنیای وارونه ی من» در حوزه هنری کرمانشاه خبر داد و گفت: «دنیای وارونه ی من» عنوان نمایشگاه انفرادی فخرالدین دوست محمد از هنرمندان کاریکاتوریست کرمانشاهی است که در آن ۷۰ اثر کاریکاتور با موضوعات تروریسم، تهاجم فرهنگی، استکبار ستیزی و … به نمایش در می آید.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه زمان برپایی نمایشگاه مذکور را از ۲۰ تا ۲۸ آذر ماه و مکان آن را در محل نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه اعلام کرد.

وی تصریح کرد: افتتاحیه این نمایشگاه شنبه ۲۰ آذر با حضور اساتید و پیشکسوتان هنرهای تجسمی، هنرمندان و کاریکاتونیست های خانه ی کاریکاتور حوزه هنری کرمانشاه رأس ساعت ۱۵ در نگارستان سوره برگزار می شود.

دنیای وارونه ی من

پورخوش گفت: کاریکاتور از جمله هنرهایی است که هنرمند انقلاب اسلامی می تواند با تولید یک اثر فاخر هنری در این قالب و انتقال پیام برای مخاطبان خود در سراسر دنیا مؤثر باشد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگا، ابلاغ پیام صلح و دوستی برای ملت ها، تکریم خانواده و تأکید بر پایبندی بر ارزش ها است.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: نمایشگاه انفرادی کاریکاتور «دنیای وارونه ی من» از ۲۰ تا ۲۸ آذر ماه در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه واقع در خیابان خیام آماده ی بازدید علاقمندان است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر