menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور با موضوع خلیج فارس در حوزه هنری برگزار می شود

هنرمندان کاریکاتوریست ایرانی در واکنش به استفاده ترامپ از نامی مجعول برای خلیج فارس، با خلق آثار کاریکاتور جهت ارائه در نمایشگاه کاریکاتور با همین موضوع، اعتراض خود را به این اقدام رئیس جمهور امریکا نشان دادند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نمایشگاه آثار کاریکاتور با موضوع خلیج فارس با ارائه ۵۵ اثر از هنرمندان کاریکاتوریست سراسر کشور روز دوشنبه ۲۴ مهرماه در حوزه هنری افتتاح خواهد شد. سید مسعود شجاعی طباطبایی، مدیر مرکز تجسمی حوزه هنری، در این خصوص گفت: صحبت های ترامپ و استفاده از واژه‌ای مجعول به جای عنوان تاریخی و رسمی خلیج فارس باعث ایجاد انسجام جدی‌تر بین هنرمندان شد. این خطای ترامپ باعث شد هنرمندان ایرانی فارغ از هر جناح و مبانی سیاسی، علاقه مندی خود به مشارکت در کارهایی که نفرت از ایده های ترامپی را نشان می دهند به نمایش بگذارند.

لازم به توضیح است، با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، آثار این نمایشگاه در بیلبوردها و فضاهای تبلیغات شهری تهران به نمایش عمومی درخواهدآمد.

نمایشگاه کاریکاتور با موضوع واکنش هنرمندان به استفاده ترامپ از نامی مجعول برای خلیج فارس، ساعت ۱۵:۳۰روز دوشنبه ۲۴ مهرماه ۱۳۹۶ در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ افتتاح خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر