menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره شب شعر محفل

نخستین جشنواره شعر طنز به مناسبت دهه فجر در ایلام

نخستین جشنواره شعر طنز به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در ایلام برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، سیروس ذوالفقاری، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: این جشنواره استانی با همکاری این اداره کل و حوزه هنری استان ایلام برگزار می شود.

وی، افزود: این جشنواره به منظور ایجاد شور و نشاط در بین آحاد جامعه به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و در راستای تقویت گونه ادبی طنز و شناسایی طنزپردازان این استان صورت می گیرد. رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، یادآور شد: شاعران طنز پرداز استان، می توانند آثار خود را به زبان های فارسی و گویش های بومی و محلی (کردی، لری و لکی) به دبیرخانه این جشنوار ارسال کنند.

جشنواره شعر

ذوالفقاری، با بیان اینکه موضوع و قالب اشعار در این جشنواره آزاد است، تصریح کرد: محدویت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و هر شاعر می تواند حداقل 2 و حداکثر 6 اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند. وی، ابراز کرد: هر شاعر می تواند به هر دو زبان فارسی و گویش های بومی و محلی نسبت با ارسال آثار اقدام کند و ارائه مشخصات فردی به همراه شماره تماس مستقیم افراد شرکت کننده الزامی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره 15 بهمن سال جاری عنوان کرد و خاطرنشان کرد: به صاحبان آثار برگزیده لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. گفتنی است، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به آدرس ایلام، خیابان پیروزی، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، انجمن شعر و ادب ایلام ارسال کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر