menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره شب شعر محفل

نخستین جشنواره استانی شعر طنز خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: نخستین جشنواره استانی شعر طنز از سوی این اداره کل با حمایت معاونت فرهنگی وزارت متبوع و همکاری موسسه فرهنگی و هنری هنرکده ماهور برگزار می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛احمد محبی با اعلام این خبر اظهار داشت: نخستین جشنواره شعر طنز با اهداف ایجاد روحیه نشاط اجتماعی بین مردم و هنرمندان استان ،احیای طنز ادبی ،کشف و شناسایی شاعران طنز پرداز استان و ایجاد فضای سالم برای طنزپردازان در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ارتباط با شرایط شرکت در جشنواره گفت: شرکت برای عموم علاقمندان در تمای گروه های سنی آزاد است و استفاده ازتمامی قالب های شعری نیز آزاد می باشد.

محبی تصریح کرد : علاقه‌مندان تا ١ دی ماه سال ٩٤ فرصت دارند آثار شعری خود را به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال نمایند.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان خاطرنشان کرد:هر شرکت کننده می تواند حداکثر ٧ اثر را به دو صورت یا ارسال به پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به نشانی jh.ershad@yahoo.com و یا ارسال به صورت تایپ شده بر روی یک طرف کاغذ A٤به نشانی پستی دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

محبی با بیان اینکه مراسم اختتامیه این جشنواره ٢٣دی ماه سال ٩٤ در استان برگزار خواهد شد، افزود: از ٥نفر از شرکت‌کنندگان برتر جشنواره با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل خواهد شد.

لازم به ذکر است؛علاقمندان به شرکت در جشنواره جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به سایت این اداره کل به آدرس اینترنتی khj.farhang.gov.ir مراجعه و یا باشماره تلفن ٣٢٣٢٣٣٩٩-٠٥٦ تماس حاصل نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر