menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

موفقیت کاریکاتوریست های فارس در یازدهمین دوسالانه کاریکاتور تهران

کاریکاتوریست های مطرح و توانمند استان فارس حضور موفق و چشمگیری در یازدهمین دوسالانه کاریکاتور تهران داشتند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس فرامرز کشتکار دبیر خانه کاریکاتور حوزه هنری فارس ضمن اعلام این مطلب گفت: به صورت معمول هرسال کاریکاتوریست های فارس در این رقابت حضور می یابند و معمولا حضور خوبی دارند.

وی افزود: خوشبختانه امسال حضور هنرمندان این بخش از هنرهای تجسمی در دوسالانه کاریکاتور تهران چشمگیرتر بوده و فارس سهم بیشتری از پذیرفته شدگان را به خویش اختصاص داده است.

دبیر خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس اظهار داشت: سعید صادقی فرامرز کشتکار .محمد حسین اکبری .مجتبی اژدری .نسرین شیخی و احمد رضا سهرابی در این دوره از دوسالانه به نمایندگی از هنر کاریکاتور فارس حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: خوشبختانه نام های شناخته شده و مطرح کاریکاتور فارس در میان اسامی شرکت کنندگان جشنواره درخشش خاصی دارد و عمده ی این افراد از هنرمندان نام آشنا و شناخته شده ای هستند که سابقه ی کسب موفقیت در رویدادهای بین المللی و ملی را دارند.

کشتکار در پایان اظهار داشت: امیدوارم خانه کاریکاتور حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس بتواند با بهره مندی از ظرفیت حضور این چهره های نام آور در راه اعتلای هنر فارس نقش بیشتری ایفا کند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر