menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهدی کاشانیان

مهدی کاشانیان، بازیگر برنامه های طنز درگذشت

مهدی کاشانیان – بازیگر «صبح جمعه با شما» – که سال‌ها با کاراکتر معروف «باریکلا به تو، آفرین به تو» مردم را خندانده بود، شنبه – 24 آبان ماه – درگذشت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، این پیشکسوت رادیو، بازیگری را از تئاتر «جامعه باربد» آغاز کرد و سپس وارد رادیو شد و بیشتر به کارهای طنز پرداخت. مهدی کاشانیان در سال1327 از طریق رضا زندی وارد رادیو شد. او در سال‌های آخر دچار بیماری آلزایمر شده بود و به دلیل ایست قلبی درگذشت.

این هنرمند درباره‌ی کار در رادیو و برنامه‌های طنز گفته بود: به خاطر علاقه به کارم تحت تاثیر نقشی که به عهده من گذاشته شده بود قرار می‌گرفتم. چون همیشه دوست داشتم مردم را بخندانم، وارد کارهای نمایشی طنز شدم و از هیچ کس تقلید نکردم.

مهدی کاشانیان

او اظهار کرده بود که همیشه مدیون مردم بوده و هست و تنها انتظار ایشان احوالپرسی دوستان قدیمی از ایشان است. مهدی کاشانیان همچنین در فیلم‌های سینمایی چون «ترن» و «دندان مار» به ایفای نقش پرداخته بود. او مهر ماه امسال به دلیل عفونتی که وارد خونش شده بود، در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان «فیروزگر» بستری شده بود. آخرین فعالیت هنری مرحوم کاشانیان بازی در سریال «شهریار» در نقش شهرفرنگی بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر