menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهدی صالح پور

مهدی صالح پور هستم. متولد نیمه بهار 1368 ؛ روز سینمای 93 یعنی 21 شهریور با همسرم ازدواج کردم. دیپلم ریاضی فیزیک، لیسانس معماری و فوق لیسانس تهیه کنندگی تلویزیون دارم و خبرنگارم! در عین خبرنگاری، برای رادیو و تلویزیون، برای وبلاگم و برای دل خودم و همسرم هم می نویسم.
از سال 86 (سال ورود به دانشگاه)، جدی تر نوشتم؛ هر چه جدی تر نوشتم، مطالبم شوخی تر شد. از دبیری سرویس طنز و ادبیاتِ نشریه دانشجویی پژواک تا الان که برای روزنامه همشهری و هفته نامه همشهری جوان و ماهنامه های نسیم و مهیار می نویسم. بر خلاف انتظار، کارمند روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران هم هستم.
وبلاگم برگزیده جشن پرشین بلاگ از نگاه داوران در سال 92 و وبلاگ برگزیده مردمی در جشن چهره بلاگ 92 و بهترین وبلاگ در زمینه یادداشت نویسی شده.

مهدی صالح پور

از سال 90 که با برنامه «نیمروز» (با اجرای علی ضیا) تلویزیون و آیتم طنز «نیمروزر» وارد تلویزیون شدم، نویسنده آیتم طنز «خبرخان» در برنامه روز از نو (برنامه صبحگاهی شبکه دو) بودم و بعد نویسنده مجموعه برنامه های نوجوان شبکه دو یعنی شیش تاییا، کافه سپید و فرش سپید. که همه نیمه دوم سال 91 پخش شدند. سال 92 طراح سوالات و سرپرست اتاق فکر برنامه تلویزیونی «با کی بریم سیزده بدر» بودم.

خیلی بی ربط، کارگردان برنامه «ماه ترین ماه» برنامه سحرگاهی شبکه دو در رمضان 92 بودم. به همراه همسر، نویسنده برنامه شبانگاهی «خیابان ایران» از شبکه یک بودیم و در حال حاضر در برنامه «شبکه ایرانی» عصرهای روزهای زوج شبکه یک، آیتم طنز خبری دارم.

http://dorbargardoon.ir/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر