menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب اتفاق ممنوع نیست

ملک غضنفر و دی جی سقنقور در کتاب جدید حسین یعقوبی

مجموعه داستان «اتفاق ممنوع نیست» نوشته حسین یعقوبی توسط انتشارات هیلا منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، مجموعه داستان «اتفاق ممنوع نیست» نوشته حسین یعقوبی به تازگی توسط انتشارات هیلا منتشر و راهی بازار نشر شده است.

حسین یعقوبی روزنامه‌نگار، مترجم و نمایشنامه نویس است که به فعالیت های مطبوعاتی و داستان نویسی اشتغال دارد و اولین کتابش در سال ۷۹ با نام «نشان پنجم حماقت» شامل جملات قصار طنز، به چاپ رسید. او داستان‌های ترجمه طنز، ترجمه آثار نویسندگانی چون وودی آلن و چاپ کتاب گزیده جملات قصار سیاسی را نیز در کارنامه دارد.

جدا از آثار تالیفی و ترجمه ای طنز یعقوبی، مجموعه داستان «محرمانه های رومئو و ژولیت» و رمان «شهرزاد» از دیگر آثار موجود در کارنامه ادبی یعقوبی هستند.

کتاب اتفاق ممنوع نیست

کتاب «اتفاق ممنوع نیست» ۱۴ داستان کوتاه را از این نویسنده شامل می شود که عناوین شان به ترتیب عبارت اند از:

«سرآغاز: داستان بلند و قصه‌های کوتاه»، «شیطان شاعر»، «در ستایش عشق… منهای بعد از ظهرها»، «زرد چر خنک: رویا خماری»، «دختری با چهره گرد: داستانی با پایان خوش»، «پاک شده»، «افسانه… با رایحه بوگیر»، «ملک غضنفر و دی جی سقنقور»، «در پایان یک روز معمولی جهنمی»، «تسخیرشده»، «پیشه خانوادگی ما»، «درونی و نزدیک»، «منظومه عشق‌های حیوانی» و «سرانجام».

در قسمتی از داستان «ملک غضنفر و دی جی سقنقور» می خوانیم:

ملک غضنفر همین که از دروازه کشور همسایه گذشت، دید قدم به قدم تصویر دختر حاکم را روی پانل ها و تابلوهای تبلیغاتی شهری نصب کرده اند. ملک غضنفر وقتی دماغ عمل کرد، گونه های پروتزکاری شده و ابروهای تاتوشده دخترک را دید، یک دل نه صد دل عاشقش شد.

همان طور که داشت می رفت طرف کاخ، از یکی از عابران پرسید:

«ببخشین قربان… تا اون جا که من شنیده م حکومت کشور شما جمهوری سلطنتیه… با این حساب حاکمتون اون قدر ثروتمند نیست که بتونه این جور پوسترای دخترشو چهارگوشه شهر بزنه… می شه برام بگی جریان چیه؟»…

این کتاب با ۱۵۸ صفحه مصور، ۹۹۰ نسخه و قیمت ۹۰ هزار ریال منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر