menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معرفی رمان طنز پیر زن دوباره شانس می‌آورد

رمانی دیگر از کترینا سوندبرگ از نویسندگان پرفروش سوئدی، در ایران ترجمه و منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، نشر آموت رمان «پیرزن دوباره شانس می‌آورد» اثر کترینا اینگلمن سوندبرگ را با ترجمه کیهان بهمنی روانه بازار کتاب کرد.

«کترینا اینگلمن سوندبرگ» سوئدی، بیشتر در کشورش به واسطه‌ی خلق رمان‌های عامه‌پسند تاریخی و طنز مشهور است. این نویسنده تاکنون بیش از بیست اثر داستانی را نوشته است. اما مشهورترین اثر او «پیرزنی که تمام قوانین را زیر پا گذاشت» سبب شهرت نویسنده در سطح جهانی شد و این اثر در مدتی کوتاه به ده‌ها زبان ترجمه شد.

موفقیت این اثر سبب شد نویسنده رمانِ حاضر را در ادامه‌ی داستان اول بنویسد و این اثر نیز در سال ۲۰۱۴ با عنوان «پیرزن دوباره شانس می‌آورد» منتشر شد.

استقبال خوانندگان از جلد دوم بار دیگر خانم سوندبرگ را واداشت تا سومین قسمت این رمان را در سال ۲۰۱۷ با عنوان «پیرزن یک بار دیگر قانون‌شکنی می‌کند» منتشر کند که ترجمه‌ آن به زودی در نشر آموت منتشر می‌شود.

در رمان «پیرزن دوباره شانس می‌آورد» قهرمان رمان «مارتا اندرسون»به همراه دوستان خود در باند بازنشسته‌ها، شن‌کش، مغز، آناگرتا و کریستسنا، پس از فرار از سوئد مدتی در لاس وگاس اقامت می‌کنند، اما زندگی آرام و بی‌دغدغه برخلاف روح سرکش اعضای گروه است. بدین ترتیب پس از ماجراجویی‌هایی در آمریکا، گروه بار دیگر با هویت جعلی به سوئد بازمی‌گردد. اعضای باند هم‌چون قبل مصمم هستند برای کمک به مستمندان و سالخوردگان ساکن آسایشگاه‌ها صندوق سرقت را فعال نگه دارند. اما این‌بار ماجرای دیگری در انتظار آنهاست.

این رمان را نشر آموت در ۴۴۸ صفحه با قیمت ۳۱ هزار تومان منتشر کرده است.
حمید نورشمسی

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر