menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معرفی برگزیدگان جشنواره کاریکاتور مهر امید

اولین جشنواره کاریکاتور مهر امید در اردبیل با گستره شمال و شمال غرب کشورمان با معرفی نفرهای برتر شامگاه یکشنبه به کار خود پایان داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ایرنا ، دبیر این جشنواره گفت : 80 اثر از استان های گیلان ؛ مازندران ؛ زنجان ؛ آذربایجان شرقی ؛ آذربایجان غربی و اردبیل به این جشنواره ارسال شده بود که از مجموع آن 76 اثر به مرحله داوری راه یافت.
توحید مهدوی ، افزود : از مجموع آثار داوری شده 31 اثر به مرحله دوم راه یافت و از میان آنها نیز در نهایت هشت اثر ازسوی هیات داوران به عنوان آثار برتر معرفی شدند.
وی با اشاره به اینکه 47 اثر از آثار ارسالی به جشنواره کاریکاتور مهر امید در زمینه جوانان و 29 اثر نیز به موضوع ورزش اختصاص داشت، اظهار کرد : مسایل اجتماعی مانند بیکاری ، ازدواج و فضاهای مجازی بیشترین موضوع های مورد توجه هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره در آثار ارسالی بودند.توحید مهدوی
وی ابراز امیدواری کرد که این آخرین جشنواره کاریکاتور مهر امید در استان اردبیل نباشد و در سال های آینده در هفته جوانان شاهد برگزاری آن باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، معاون ورزش اداره ورزش و جوانان اردبیل نیز در این مراسم گفت : چنین جشنواره هایی در پشتیبانی از هنر و هنرمندان و شناساندن هنرمندان جوان این مرز و بوم تاثیر مهم دارد.
محمدرضا برادران ، افزود : استقبال شایسته از این جشنواره و ارسال آثار برجسته به آن زمینه رقابت سازنده کاریکاتوریست های شمال و شمال غرب کشورمان را فراهم کرد.
به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان این مراسم که در سالن اجتماعات سماء برگزار شد اثر ارسالی جواد جعفریان از شهرستان تبریز ازسوی هیات داوران شایسته تقدیر اعلام شد.
اثر ارسالی ندا تنهایی مقدم از شهرستان تبریز و رسول حاجی زاده از شهرستان اردبیل به ترتیب به عنوان رتبه های اول و دوم شناخته شدند و هیات داوران هیچکدام از آثار ارسالی را برای معرفی به عنوان رتبه سوم شایسته ندانست.
رتبه اول بخش جوانان جشنواره کاریکاتور مهر امید نیز به یلدا هاشمی از شهرستان اردبیل تعلق گرفت و فرهاد رحیم قراملکی از شهرستان تبریز و سهراب خیری از شهرستان اردبیل به شکل مشترک رتبه دوم را به خود اختصاص دادند و رتبه سوم نیز به شکل مشترک به سپیده سیفی زاده از شهرستان انزلی و سید یاسین قریشی از شهرستان بوکان تعلق گرفت.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر