menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

معاون صدا : رادیو در حوزه ی طنز پیشتاز است

معاون صدا با دفاع از وضعیت طنز در رادیو، اعلام کرد: رادیو برای شب یلدای امسال برنامه‌های متنوع و متعددی در ژانر طنز دارد.

به گزارش شیرین طنز، حمید شاه‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه‌های طنز در رادیو بیان کرد: یکی از ژانرهای جدی برای ما در رادیو طنز است. طنز، نیاز کشور ماست و ما امسال برای شب یلدا برنامه‌های متنوع و متعددی در ژانر طنز داریم.

معاون صدا درباره ماهیت ژانر طنز بیان کرد: بین طنز و لودگی، مرز باریکی وجود دارد و بسیار سخت که بین طنز و لودگی خلط ایجاد نشود. به یاد دارم که مقام معظم رهبری، زمانی از طنز رادیو به عنوان طنزی قابل دفاع ، ارزشمند و در قالب تعابیر بسیار نیکو یاد می‌کردند و طنز رادیو را قوی می‌دانستند.

شاه‌آبادی با اشاره به وضعیت برنامه‌های طنز رادیو در مقایسه با تلویزیون، خاطرنشان کرد: رادیو در حوزه طنز پیشتاز است و اگر به حوزه خودمان هم نگاه کنیم در نسبت با تلویزیون، رادیو بسیار در حوزه طنز قدرت دارد. این ژانر بسیار تاثیرگذار است؛ البته طبیعی است که بخشی از برنامه‌های رادیو باید به طنز اختصاص پیدا کند. کارهای طنز در رادیو نسبت خوبی دارند اما قابل افزایش هم هستند.

معاون صدا با اشاره به برگزاری نشست مطبوعاتی در این معاونت، اظهار کرد: ما چهارشنبه این هفته اولین دیدار خود را با کارکنان معاونت صدا خواهیم داشت و بعد از آن هم در اولین فرصت یک نشست مطبوعاتی برگزار می‌کنیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر