menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

زیر چتر لبخند

مخاطبان رادیو صبا زیر چتر لبخند می روند

مدیر رادیو صبا از پخش جشنواره رادیویی «زیر چتر لبخند» در این شبکه خبر داد و بیان کرد که این جشنواره از ۲۴ مرداد هر روز به مدت دو ساعت روی آنتن می رود و سعی دارد لحظات شادی را برای مخاطبان بسازد.
به گزارش شیرین طنز، حمیدرضا مقدسی مدیر رادیو صبا در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ویژه برنامه‌های تابستانی این شبکه رادیویی گفت: ما برای ایام تابستان ویژه برنامه هایی را در نظر گرفته بودیم که با توجه به ماه مبارک رمضان این برنامه ها به زمان حاضر موکول شدند.

وی افزود: با این حال از شنبه ۲۴ مرداد به مدت یک ماه ویژه برنامه «زیر چتر لبخند» را داریم که یک جشنواره صوتی و رادیویی است و با این ویژه برنامه قصد داریم ضمن تعامل بیشتر با مخاطبان، مسابقات متنوعی برگزار کنیم و گفتگوهای مختلفی هم با هنرمندان داشته باشیم تا بتوانیم اوقات تفریحی مناسبی را برای مخاطبان فراهم کنیم.

زیر چتر لبخند

مقدسی با اشاره به جزئیات این ویژه برنامه رادیویی عنوان کرد: در این ویژه برنامه که به مدت دو ساعت از ۱۷ الی ۱۹هر روز روی آنتن می رود گلچینی از برنامه های رادیو صبا نیز پخش می شود. همانطور که می دانید رادیو صبا برنامه های خود را به صورت ۱۶ ساعته پخش می کند و شاید مخاطبان فرصت نداشته باشند که بتوانند همه برنامه ها را بشنوند و ما در «زیر چتر لبخند»، گزینشی از این برنامه ها را روی آنتن می بریم و در پایان این جشنواره رادیویی، نظر مخاطبان را درباره برنامه ها جمع آوری کرده و به برنامه ها امتیاز می دهیم.

مدیر رادیو صبا اضافه کرد: در ویژه برنامه «زیر چتر لبخند»، مسابقه‌های متنوعی برای مخاطبان تدارک دیده شده و برای برندگان این مسابقه ها تجلیل هایی هم در نظر گرفته شده است. همچنین در این ویژه برنامه با چهره های شاخص و محبوب جامعه در حوزه هنرهای مختلف گفتگو می شود و سعی می کنیم این ویژه برنامه یک جُنگ شاد و تفریحی برای مخاطبات باشد.

وی با اشاره به ساختار این جشنواره رادیویی اظهار کرد: این جشنواره ساختاری ترکیبی دارد و تلاش ما این است که مجری آن را از میان گویندگان معروف رادیویی انتخاب کنیم. حدود ۲۰ دقیقه از جشنواره به گلچینی از برنامه ها اختصاص دارد و تمرکز بیشتر روی مباحث گفتگومحور، مسابقات تلفنی و پیامکی و گزارش های طنز است. گلچین برنامه ها نیز به صورت قطعات کوتاه بین ۴ تا ۵ دقیقه تنظیم شده و عرضه می شود.

رادیو صبا لبخند

مدیر رادیو صبا به بخش های دیگر این ویژه برنامه رادیویی اشاره و عنوان کرد: پخش برنامه های طنز مراکز استانی صدا و سیما از دیگر بخش های این جشنواره رادیویی است. بنای ما بر این است که تعدادی از تولیدات همکارانمان را در مراکز استان ها با تنظیمی مجدد پخش کنیم که اگر این اقدام مورد استقبال قرار بگیرد برنامه های استانی به صورت دائمی در جدول پخش قرار می گیرند.

مقدسی در پایان به یکی از آیتم های این برنامه برای علاقمندان به رادیو اشاره کرد و گفت: همچنین آیتمی با عنوان «حرف های خودمانی» داریم که مخاطبان می توانند نظرات خود را درباره رادیو صبا و همچنین سخنان و اجراهای طنز خود را در این آیتم ارائه کنند و ما به این وسیله به نوعی از میان مخاطبان خود استعدادسنجی کرده و بعدا از آنها در مراسم ها، برنامه های طنز و مشاعره و… استفاده می کنیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر