menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محمد قلی نژاد

شايد برخي دوستان نام اين هنرمند خوبمان را كمتر شنيده باشند . اما او از شاگردان خوب و معروف استاد بهروز كريمي ( پريستو ) ميباشد . محمد قلی نژاد فرد با نام مستعار تورینتو فعاليت هنري خود را انجام ميدهد .

محمد قلي نژاد متولد سال 1352 هجري شمسي برابر با 1973 ميلادي ميباشد . او از سن كودكي به اين هنر علاقمند بوده و سعي كرد از همان دوران نوجواني وارد اين عرصه هنري شود . قلي نژاد از سال 1362 در حالي كه فقط 10 سال سن داشت وارد عالم هنر شعبده بازي شد و با استاد بهروز كريمي آشنا گرديد . از اينرو او در موسسه هنري پريستو فعالیت خود را زیر نظر بهروز کریمی آغاز نمود .

ديري نگذشت كه توانست استعدادهاي شگرف خود را در زمينه شعبده بازي نمايان كند و بتواند كارهاي چشمگيري از خود در اين رشته هنري به نمايش بگذارد . تورينتو در سال 1367 عضو انجمن شعبده بازان ایران و آسیا شد و ضمن اجراهای متفاوت در صحنه های بزرگ و اجراهای جالب و حرفه اي شعبده در شبکه های مختلف تلویزیون ایران در برنامه ها و جنگ ها
موفقیت هایی کسب نمود .

در حالي كه پله هاي ترقي رو طي ميكرد روز به روز به دانش و مهارت هاي او در سطوح حرفه اي شعبده بازي افزوده ميگشت . طوري كه محبوبيت او چندان فراوان گرديد كه به دعوت كشورهاي آسيائي جهت اجراي برنامه هاي زيباي شعبده بازي خودش به آن كشورها اعزام گرديد . او پشتكار و تلاش فوق العاده اي از خود در اين رشته هنري توانست نشان دهد و بدين منظور تورینتو در سال 2002 عضو انجمن شعبده بازان بین المللی شد ودر سال 2003 نیز توانست عضویت رسمي شعبده بازان آمریکا را نيز به دست آورد .

تورينتور آنقدر در اين رشته ماهر گرديد كه ديگر خود دست به طراحي و ساخت وسايل خاص و حرفه اي شعبده بازي زد . طوري كه از دیگر فعالیت های تورینتو میتوان به طراحی و ساخت لوازم گوناگون شعبده بازي اشاره نمود که درحال حاضرساخت بیش از 26 وسیله اجرای حرفه اي شعبده در کارنامه اوست که اين وسايل در سراسر دنیا توسط واسطه ها در بزرگترین فروشگاه های لوازم شعبده بازی در اختیار شعبده بازان جهان قرار گرفته است .

تورينتو هم اكنون بسيار معروف و ماهر گرديده و برنامه هاي او بارها و بارها از شبكه جام جم پخش گرديده است . او در حال حاضر سرگرم اجرای شعبده بازی در نقاط مختلف جهان است و به دعوت آشنایان در برنامه های هنری شرکت میکند .

محمد قلی نژاد

تورینتو در زمینه های گوناگون شعبده بازی همچون اجرای ایلوژن ، استیج ، کلوز آپ و منتال تبحر خاصی داشته و بارها در اين شاخه هاي شعبده دست به كارهاي جالب و شگفت انگيزي زده است. تورينتو از نو جوانی علاقه خاصی به شعبده بازان معروف جهان همچون لانس برتون ، جف مک براید و تونی کلارک دارد .

گفتنی است تورینتو در طول بیش از 27 سال فعالیت هنری خود هم اكنون روابط صمیمی با استاد بهروز کریمی ( پریستو ) داشته و کماکان از تجربیات وی بهرمند می شود .

شعبده باز

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر