menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مجموعه رباعی های طنز ۳ شاعر صومعه سرایی رونمایی شد

رئیس فرهنگ و ارشاداسلامی صومعه‌سرا، انجمن شعر و ادب این شهرستان را فعالترین و باسابقه‌ترین انجمن ادبی فعال حال حاضر در استان گیلان دانست و گفت: مجموعه رباعی طنز ۳ شاعر توانمند صومعه‌سرایی عصر (۱۴ دی) رونمایی شد.

به گزارش شیرین طنز، نوراله صفرپور، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار داشت: مجموعه رباعی طنز از سه شاعر توانای این شهرستان قاسم پهلوان، سید جلیل هاشمی و فرامرز ریحان‌صفت است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه مجموعه فوق یک هزار جلد به چاپ رسیده است، گفت: قاسم پهلوان فرهنگی و شاعر سابقه‌دار شهرستان صومعه‌سرا، به مدت ۱۲ سال رئیس انجمن شعر و ادب این شهرستان و صاحب ۴ کتاب شعر است که در بسیاری از جشنواره‌های استانی و کشوری حائز رتبه برتر شده و داور شعر و داستان شهرستان و استان بوده است و یک مجموعه داستان کوتاه و یک مجموعه شعر کودک در دست چاپ دارد.

صفرپور تصریح کرد: سید جلیل هاشمی شاعر و نویسنده و استاد ادبیات فارسی است که چندین سال طراح سوالات ادبیات کشوری بوده، داور مسابقات فرهنگی شهرستان و استان و شاعر برگزیده کشوری هم است.

وی خاطرنشان کرد: فرامرز ریحان‌صفت شاعر طنزپرداز توانمند این شهرستان است که در برنامه قندپهلو حضور داشته است، وی دارای ۲ مجموعه شعر و در جشنواره‌های کشوری حائز رتبه برتر بوده است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا، انجمن شعر و ادب این شهرستان را فعالترین و باسابقه‌ترین انجمن ادبی فعال حال حاضر در استان گیلان دانست و اظهار داشت: این انجمن هر هفته بعداز ظهرهای سه‌شنبه در محل مجتمع فرهنگی و هنری فارابی برای شعرخوانی و نقدوبررسی آثار فعال است وشاعران زیادی از سراسر استان در این جمع حضور دارند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر