menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

رضا رفیع

مثنوی موسی و شبان رضا رفیع

رضا رفیع در یکی از برنامه‌های حریر تحریر که به مناسبت ماه مبارک رمضان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، به خواندن یکی از آثار طنز خود پرداخت که بر اساس مثنوی موسی و شبان اثر مولوی، سروده بود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر، شب ششم و هفتم از ویژه برنامه حریرتحریر در تاریخ‌های ۱۵ و ۱۶ تیر، با حضور شاعران، طنزپردازان و ترانه‌سرایان برگزار شد که در این میان حضور طنزپردازان در این برنامه پر رنگ بود و با استقبال علاقه‌مندان رو‌‌به‌رو شد.

در شب ششم شاعرانی چون، رضا رفیع، محمود دست پیش، امید مهدی‌نژاد، سید محمد سادات‌اخوی، سجاد عزیزی آرام، ملکه دل‌جو، حسین نعمتی، کاظم جیرودی، محمدحسین ملکیان و امیر ارجینی به شعرخوانی پرداختند. رفیع در شعرخوانی‌ خود، طنزی را خواند که بر اساس مثنوی موسی و شبان، آن را سروده بود.

پیش از آغاز اجرای موسیقی عباس سجادی مدیر فرهنگسرای نیاوران خطاب به حاضران در این برنامه گفت: بامداد فلاحتی از بیماری ام.اس رنج می‌برد اما با این حال با انرژی بسیار به کار هنر و آواز خواندن می‌پردازد. سجادی در پایان از حاضران خواست تا در دقایق معنوی نزدیک به افطار، برای سلامتی فلاحتی دعا کنند.

شب هفتم از این برنامه نیز با شعرخوانی حمیدرضا شکارسری، اعظم حسن تقی، رضا اسماعیلی، محمد سلمانی، فرامرز ریحان صفت، علی زارعان، مصطفی محدثی خراسانی، مهدی ایوبی، سید احمد حسینی، پرویز بیگی حبیب آبادی، مصطفی مشایخی، امیرحسین مساح و محمدرضا حبیبی همراه بود.

ویژه برنامه حریرتحریر ۳ شب دیگر در فرهنگسرای نیاوران ادامه دارد و در نهایت در دوازدهم ماه مبارک رمضان به کار خود خاتمه می‌دهد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر