menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنزپردازان استان بوشهر دفتر دار می شوند

مدیر حوزه هنری بوشهر با بیان اینکه به‌ زودی دفتر طنز در حوزه هنری دایر می کنیم، گفت: آثار طنزپرداران استان بوشهر حمایت می شوند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، امید پارسایی‌ فرد عصر یکشنبه در جشن کتاب و نوروز که در حسینیه رئیس محمد روستای درازی از توابع بخش مرکزی دشتی برگزار شد، اظهار داشت: باعث افتخار و خوشحالی است که در حسینیه ای منحصر به فرد در استان و در یک فضای شگفت انگیز اتفاق بزرگی روی می دهد و از فرهنگ و کتاب تجلیل می‌کنیم.

وی افزود: به خود می‌بالیم که پیرو دینی هستیم که بزرگترین اعجاز پیامبرش کتاب است و افتخار می‌کنیم شیعه مرد بزرگی هستیم که ناطق الاعظم بشر است.

پارسایی ادامه داد: معماری زبان اندیشه و فرهنگ است و بزرگی این دیار در این حسینیه خلاصه می‌شود و درازی خاستگاه ۱۴ شهید سرافراز و سرزمین اجدادی شهید عاشوری و طوایف مختلف هستند که در این استان تاثیر گذار بوده‌اند.

وی بیان کرد: اتفاق بزرگی است که روستای درازی در بین بیش از هزار روستای کشور منتخب می‌شود که نشان از فرهنگ دوستی این مردم دارد.

پارسایی‌فرد با اشاره به جایگاه طنز استان بوشهر گفت: طنز جنوب طنزی با طمانینه و محجوب است و در بوشهر طنز خالی از حواشی بوده و سمت فکاهی نرفته است.

وی گفت: به‌ زودی دفتر طنز در حوزه هنری دایر می کنیم و از آثار طنزپرداران استان نیز حمایت می کنیم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر