menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

ضعف جایگاه طنز در آثار سینمایی كشور

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، شهرزاد تقوایی راه یافته مرحله نهایی هشتمین جشنواره طنز سوره در بخش فیلم كوتاه در خصوص ارزیابی طنز در آثار سینمایی كشورمان گفت: جایگاه طنز در آثار سینمایی كشور ضعیف است.

وی ادامه داد: فكر می كنم در درجه اول همه هنرمندان دچار یك نوع خمودگی شده اند. این در مورد خود من هم صدق می كند كه باعث كم كاریم شده است. تقوایی معتقد است فیلم نامه نویس و داستان نویس طنز باید خلاقیت مضاعف و شور خنده و هیجان داشته باشد تا بتواند این حس را درمخاطب ایجاد كند.

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره

وی درباره بالا رفتن كیفیت طنز در جشنواره ای مانند طنز سوره تصریح كرد: اگر این جشنواره ها مداوم باشند و از هنرمندان حمایت كنند، می توانند هنرمندان را به خود معطوف سازند. كارگردان “شب نم” اضافه كرد: جشنواره هایی بوده اند كه فقط یك یا دو دوره برگزار شده اند و اهمیتی به هنرمند نداده اند.

تقوایی در پایان با اشاره به دلایل علاقه به ارائه آثار هنری در قالب طنز گفت: طنز در مخاطب تأثیرگذاری است و وقتی می توان افراد را شاد كرد این تأثیرگزاری دوچندان می شود كه در سینمای جهان هم شاهد آن هستیم. اما طنز از نظر بعضی افراد جدی تلقی نمی شود چون احساس می كنند فكری پشت اثر نیست.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر