menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شب شعر طنز ایران ساخت

صد و ششمین نشست دگرخند و شب شعر طنز ایران ساخت برگزار می شود

صد و ششمین نشست دگرخند و شب شعر ایران ساخت برگزار می شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی دفتر طنز حوزه هنری صد و ششمین نشست دگرخند و شب شعر ایران ساخت به عنوان بخش جنبی جشنواره ایران ساخت، چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۱۳۹۵ ساعت ۱۶٫۳۰ در سالن امیرخانی خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.
صد و ششمین نشست دگرخند به موضوع بررسی کتاب «فرهنگ واژگان و اصطلاحات طنز» اختصاص دارد و دکتر محمد رضا اصلانی – نویسنده کتاب – و دکتر ابوالفضل حری در این باره گفتگو خواهند کرد.

شب شعر طنز ایران ساخت

این نشست با شعر خوانی طنزپردازان شناخته شده کشورمان با عنوان «ایران ساخت» ادامه خواهد داشت. در این بخش شاعران و طنزپردازان آثاری با موضوع ایران ساخت ؛ حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی می خوانند.
مهدی فرج اللهی مجری این نشست گفت: در این برنامه ناصر فیض، دکتر اسماعیل امینی، امید مهدی نژاد، دکتر عباس احمدی، مصطفی مشایخی، سید امیر سادات موسوی، سعید طلایی، صابر قدیمی، رضا احسان پور، روح الله احمدی، محمد حسین مهدویان، علی سلیمانی، محمد جواد شاهمرادی و دیگر شاعران و طنزپردازان حضور خواهند داشت.
جشنواره ایران ساخت با اهداف جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری‌سازی و کارآفرینی اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت و همچنین کمک به برجسته سازی کالاهای مرغوب ایرانی برگزار می‌شود. ادبیات یکی از بخشهای چندگانه این جشنواره است که ناصر فیض دبیری آن را به عهده دارد.
نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری دفتر طنز حوزه هنری و دیگر سازمانها و ارگانها از ۱۵ تا ۱۸ دی ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.
ورود برای عموم علاقه مندان به این برنامه رایگان و آزاد است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر