menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جمعه ایرانی

صادق عبداللهی : همچنان جای خالی «جمعه ایرانی» احساس می‌شود

نویسنده پیشکسوت برنامه‌های طنز رادیو اظهار کرد:‌ رادیو پس از «جمعه ایرانی» نتوانسته برنامه‌ای را در آن سطح بسازد و همچنان جای خالی «جمعه ایرانی» احساس می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، صادق عبداللهی که در حال حاضر در رادیو صبا و رادیو پیام فعالیت می‌کند، در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، همچنان از نبود برنامه‌ی «جمعه ایرانی» در رادیو گله‌مند است و در این زمینه اظهار کرد: جای «جمعه ایرانی» همچنان در رادیو خالی است، در حالی که هر کدام از هنرمندان «جمعه ایرانی» دارای سبک و روشی بودند و مخاطبان زیادی داشتند. عوامل این برنامه که اکنون در سایت «شادشو» فعالیت خود را ادامه می‌دهند، طبیعتا در مقایسه با حضورشان در رادیو قابل قیاس نیست و سایت نمی‌تواند جایگزین رادیو با این گستردگی باشد مگر اینکه سال‌ها طول بکشد و دیده شوند.

او با اشاره به روند ساخت و پخش برنامه‌های طنز رادیو صبا که با رویکرد طنز راه‌اندازی شده است، یادآور شد: در مجموع آنقدر که تصمیم داشتند برنامه‌های طنز رادیو و همین طور رادیو صبا ادامه پیدا کند، اتفاق نیفتاد. البته شاید به مناسبت عید نوروز برنامه‌های طنزشان را افزایش دهند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر رادیو صبا وظیفه‌اش پخش برنامه‌های طنز است، گفت: این شبکه از ساعت شش صبح تا ۱۰ شب برنامه‌های ضعیف و قوی از طنز را پخش می‌کند، اما باید گفت رادیو بعد از «جمعه ایرانی» نتوانسته برنامه‌ای را در آن سطح جایگزین کند، هر چند «جمعه ایرانی» حالا تمام‌شده به حساب می‌آید.

عبداللهی همچنین با اشاره به برنامه «طنز و ترانه» در رادیو صبا که روزها پخش می‌شود، توضیح داد: این برنامه شامل لطیفه، نمایش‌های کوتاه و ترانه‌هایی است که مردم درخواست می‌کنند و به طور کلی یک برنامه ترکیبی و جُنگ است که روزهای زوج ساعت ۱۰ صبح پخش می‌شود.

این نویسنده طنز در پایان از همکاری‌اش با منوچهر والی‌زاده در رادیو پیام خبر داد و گفت:‌ این روزها در رادیو پیام به عنوان نویسنده فعالیت می‌کنم و برنامه‌ای چهار ساعته با اجرای آقای منوچهر والی‌زاده را نویسندگی می‌کنم.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر